lowman Posted September 18, 2016 Posted September 18, 2016 heisann folkens Vurderer salg av mine STRØKNE Amg monoblock 2 felger Disse er tatt i bruk av meg første gang,Har fremdeles esker til felgene. Det er ikke ETT merke i dem. og jevnlig polert opp med voks. Dimensjoner er 18x8 med ET31...SL r129 fitment..eller w124 500 som di har stått på hos meg. Dekkene er også "nye" dekk av ypperste merke Michelin Pilot Super Sport 245/40/18 Både felg og dekk er jo da ikke NYTT ubrukt..men NYE ,,og kjørt kun 3000km siden det VAR nytt. Følger med orginale senterkopper med krom stjerne..og sølv senter. ta gjerne kontakt om du skulle være intressert. Gis ikke bort..men tenker heller ikke drømmepris.så her har du mulighet til å få strøkent hjulsett til LAANGT billigere enn dette koster nytt. Men bare dekka koster 8000 kr.og di er produsert midt 2015..viss jeg ikke husker feil. Quote
Henrik87 Posted February 22, 2020 Posted February 22, 2020 Hei, Beholdt du disse monoblock felgene m/dekk eller ble de solgt? Mvh Henrik Quote
Recommended Posts