Eirik Tømmerås Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Da EPC nå er utløpt og jeg trenger å være medlem av en LMK-klubb meldte jeg meg inn i denne klubben. Så får jeg se om jeg betaler medlemskapet her over nyttår... Medlemsskapet i den lokale LMK-klubben opphører hvertfall ved forfall av medlemskontigenten. Det er noe "høytidelig" over Mercedes klubben. Medlemskortet blir sendt fra Tyskland
Eirik Tømmerås Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 Kr 450,-/år, men de har en er innmeldingsavgift... på kr 100,- så betalte kr 550,- nå. Det er blitt så dyrt nå med EPC at det nesten lønner seg bare for den delen, når jeg i tillegg sparer medlemsskapet i lokal LMK-klubb så er regnestykket enkelt
MercedesW124 Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Hvordan går man frem for å melde seg inn der da?..
Eirik Tømmerås Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 http://norwegen.mercedes-benz-clubs.com/ Trykk på online innmelding og registrer, så kommer giro i posten.
Tor Anton Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Er det et kollektivt brukernavn og passord eller et eget kun for deg?? Sent fra min D5803 via Tapatalk
Eirik Tømmerås Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 Er det et kollektivt brukernavn og passord eller et eget kun for deg?? Sent fra min D5803 via Tapatalk Logger inn i EPC med data fra medlemskortet, og det tar ca en mnd før jeg får det. Hvis det var det du tenkte på?
Megaoctane Posted September 16, 2016 Posted September 16, 2016 Har klubben noen gode rabatter i Norge?
Eirik Tømmerås Posted September 16, 2016 Author Posted September 16, 2016 Har klubben noen gode rabatter i Norge? Ikke på deler fra frittstående forhandlere, det er tross alt en offisiell klubb gjennom Mercedes-systemet. Det jeg har fått med meg er samarbeidsavtaler med Fuchs-oljelageret, Hurtigruta bilglass og LMK. Ellers er det avtaler i Mercedessystemet hos: Bertel O Steen A/S, Lørenskog Bertel O Steen Autostern A/S, Oslo Bertel O Steen Rogaland A/S, Stavanger Bertel O Steen Telemark A/S, Skien Algaard A/S, Nyborg Motortrade A/S, Trondheim
Olaf Posted September 16, 2016 Posted September 16, 2016 Du får polere bilen og børste smokingen til første medlemsmøte, da, Eirik. :lol: Med vennlig hilsen, Olaf
Eirik Tømmerås Posted September 16, 2016 Author Posted September 16, 2016 Du får polere bilen og børste smokingen til første medlemsmøte, da, Eirik. :lol: Med vennlig hilsen, Olaf :lol:
Eirik Tømmerås Posted September 20, 2016 Author Posted September 20, 2016 Endelig fått til å logge meg inn i EPC, det måtte skje gjennom klubbsidene. Har i tillegg fått tilgang til WIS/ASRA. Dette medlemsskapet burde jeg tegnet for lenge siden.
Olaf Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Jeg trodde hvem som helst kunne få tilgang for € 50-60 i året? Med vennlig hilsen, Olaf
Eirik Tømmerås Posted September 20, 2016 Author Posted September 20, 2016 Og 60 euro er kr 555,- Medlemsskapet i Mercedesklubben koster kr 450,- i året
Jørgen F.J Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 er det 60 euro for EPC ? Sist jeg betalte var det vel i overkant av 400 norske kroner.
Eirik Tømmerås Posted September 21, 2016 Author Posted September 21, 2016 er det 60 euro for EPC ? Sist jeg betalte var det vel i overkant av 400 norske kroner. Nei. Det er for EPC/WIS/ASRA
E_S Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Koster jo tilnærmet det samme å være medlem i MBKN og få med EPC/WIS som å betale for kun EPC, så da er det jo ingen grunn til ikke å melde seg inn i MBKN, ser det ut som.
Eirik Tømmerås Posted September 21, 2016 Author Posted September 21, 2016 Koster jo tilnærmet det samme å være medlem i MBKN og få med EPC/WIS som å betale for kun EPC, så da er det jo ingen grunn til ikke å melde seg inn i MBKN, ser det ut som. Var det jeg fant ut jeg og. I tillegg så er de LMK-klubb
FrodeS Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Prisen på EPC har steget veldig. Begynte på bare noen små euro, men har vel omtrent doblet seg hvert år. Garantert gjort sånn for at folk heller skal melde seg inn i de offisielle klubbene.
erik e Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 Var på Våler treffet i fjor, betalte for kjøring og kontigent ut året. Har ikke hørt en dr.. siden . ??? Ja ja penger spart.
modzona Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 Wow. WIS også.. Her skal man helt klart melde seg inn. Når jeg begynte å kjøpe EPC kostet det 18euro. Nå koster det 50euro året. Mener jeg har kjøpt det siden 2011 og de to siste årene har det vært 50euro. Men selv bruker jeg det flere ganger i uken så det er helt klart verdt det. Men dyrt uansett for årlig utgift for software.
E_S Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 Innmeldingssiden funker ikke. Ser ut som den er et sammensurium av norsk og tysk med masse felger for tysk betalingsinformasjon på bunnen. Prøvde å fylle ut og sende inn for et par uker siden og har ikke hørt noe mer, så det er noe galt et sted.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now