Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da EPC nå er utløpt og jeg trenger å være medlem av en LMK-klubb meldte jeg meg inn i denne klubben. Så får jeg se om jeg betaler medlemskapet her over nyttår... Medlemsskapet i den lokale LMK-klubben opphører hvertfall ved forfall av medlemskontigenten.

Det er noe "høytidelig" over Mercedes klubben. Medlemskortet blir sendt fra Tyskland :D

Posted

Kr 450,-/år, men de har en er innmeldingsavgift... på kr 100,- så betalte kr 550,- nå.

Det er blitt så dyrt nå med EPC at det nesten lønner seg bare for den delen, når jeg i tillegg sparer medlemsskapet i lokal LMK-klubb så er regnestykket enkelt :)

Posted

Er det et kollektivt brukernavn og passord eller et eget kun for deg??

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Logger inn i EPC med data fra medlemskortet, og det tar ca en mnd før jeg får det. Hvis det var det du tenkte på?
Posted

Har klubben noen gode rabatter i Norge?

Ikke på deler fra frittstående forhandlere, det er tross alt en offisiell klubb gjennom Mercedes-systemet. Det jeg har fått med meg er samarbeidsavtaler med Fuchs-oljelageret, Hurtigruta bilglass  og LMK.

Ellers er det avtaler i Mercedessystemet hos:

Bertel O Steen A/S, Lørenskog

Bertel O Steen Autostern A/S, Oslo

Bertel O Steen Rogaland A/S, Stavanger

Bertel O Steen Telemark A/S, Skien

Algaard A/S, Nyborg

Motortrade A/S, Trondheim

Posted

Koster jo tilnærmet det samme å være medlem i MBKN og få med EPC/WIS som å betale for kun EPC, så da er det jo ingen grunn til ikke å melde seg inn i MBKN, ser det ut som. :)

Posted

Koster jo tilnærmet det samme å være medlem i MBKN og få med EPC/WIS som å betale for kun EPC, så da er det jo ingen grunn til ikke å melde seg inn i MBKN, ser det ut som. :)

Var det jeg fant ut jeg og. I tillegg så er de LMK-klubb :)
Posted

Prisen på EPC har steget veldig. Begynte på bare noen små euro, men har vel omtrent doblet seg hvert år. Garantert gjort sånn for at folk heller skal melde seg inn i de offisielle klubbene.

• 2 weeks later...
Posted

Wow. WIS også.. Her skal man helt klart melde seg inn.

Når jeg begynte å kjøpe EPC kostet det 18euro. Nå koster det 50euro året. Mener jeg har kjøpt det siden 2011 og de to siste årene har det vært 50euro.

Men selv bruker jeg det flere ganger i uken så det er helt klart verdt det. Men dyrt uansett for årlig utgift for software.

Posted

Innmeldingssiden funker ikke. Ser ut som den er et sammensurium av norsk og tysk med masse felger for tysk betalingsinformasjon på bunnen. Prøvde å fylle ut og sende inn for et par uker siden og har ikke hørt noe mer, så det er noe galt et sted.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...