Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

Hvilke tanker har dere om Audio 20 vs Command?

Jeg har bestillt ny c350e, med det meste av utstyr, totalt over 700.000.

Command er noe av det eneste jeg ikke har tatt med, da jeg virkelig føler at grensen er nådd, og prisen på kr 35.000 er rimelig drøy.

Er det mange fancy funksjoner jeg "virkelig" har bruk for?

Alternativet må kanskje være å fjerne designo interiør for å erstatte med Command. Vanskelig valg som må tas ved ny bil!  :P

Posted

Jeg hadde fjernet Designo for å få Comand . Du får ingen ting igjen for Designo, når du skal selge brukt, mens Comand har div grensesnitt for Apple eller android for ikke å forglemme en stabil navi.

Posted

Tviler på at det blir billigere å ettermontere enn å få det med originalt fra fabrikk.

Alt kan ettermonteres men om du har et to-tre års perspektiv på bilen, ville jeg valgt originalt Comand fremfor designo skinn

Posted

Tviler på at det blir billigere å ettermontere enn å få det med originalt fra fabrikk.

Ok, det var sikkert fordi det var dyrere folk dro til han med helt nye biler for å få ettermontert Comand.

Posted

Dette blir vanskelig. Designo er jo noe som gjør bilen litt unik, og jeg elsker fargen!

Om et års tid er det sikkert mulig å ettermontere Command til en overkommelig pris i Tyskland, eller noe, får vi håpe...

Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk

Posted

Da har jeg snakket med Mdnav, og de mener å kunne installere Command for ca 10.000 under nypris. Da er vel valget greit?

Sent from my iPad using Tapatalk HD