MarcusRiiber Posted September 12, 2016 Posted September 12, 2016 Hei alle MB-entusiastar! Eg skal skifte nedre bærearmar framme på C-klassa mi. På skruvat fant eg komplette sett med øvre og nedre bærearmar, så eg tenkte å skifte alle. Problemet er at dei har to forskjellige sett, eit til standard oppheng og eit til sports oppheng. Eg har ein 2005, altså etter facelift, 200 kompressor avantgarde. So vidt eg veit er det eit sportslegare understell på Avantgarden, utan at eg veit i detalj kva som er forskjellen. Men er då usikker på kva av desse setta eg skal ha. Sendte dei ei mail med det same sprøsmålet, men det klarte dei tydlegvis ikkje å finne ut av.. Er det noko forskjell på bærearmane mellom Elegnace/Classic og Avantgarde eller er dette "sports-settet" til AMG eller noko anna.. Håpar det er nokon her inne som kan hjelpe meg med dette, eller som veit om andre bra plassar ein kan få tak i slikt! Med venleg helsing Marcus Andre Quote
Recommended Posts