Mr. Nygård Posted January 10, 2007 Posted January 10, 2007 Har fått bekreftet at det blir garasjebesøk på Rennesøy Mandag 5. februar Kl. 19:00 Dette skal etter ryktene sier være en meget interessant garasje, far og sønn har hatt mange prosjekter, men er nå inne i den gode familien med stjerne på panseret på et utvalg av sine kjøretøy. Sett av kvelden, det kommer snart mer info
bska Posted January 10, 2007 Posted January 10, 2007 Her er det bare å mobilisere folkens, dette blir gydd Forresten, er det noen jeg kan haike med, Thomas ?
Frode Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Husk å sette av mandag om 3 uker til en fin tur til Rennesøy..!!..
Mr. Nygård Posted January 16, 2007 Author Posted January 16, 2007 nå slipper vi vel bom og ? Ja, slipper bom, bare inn til Stavanger på hjemvegen. Vi avtaler et passe møtested når det nærmer seg, f.eks Esso Tjensvoll
Brøl Posted January 31, 2007 Posted January 31, 2007 Ska prøva å få med meg dette eg og, tror eg får med ein kamerat (Bjørn) som nettopp meldte seg inn i klubben og...
Mr. Nygård Posted January 31, 2007 Author Posted January 31, 2007 nå slipper vi vel bom og ? Ja, slipper bom, bare inn til Stavanger på hjemvegen. Vi avtaler et passe møtested når det nærmer seg, f.eks Esso Tjensvoll Avreise Esso Tjensvoll kl. 18:30 presis !!
Alexander Posted February 3, 2007 Posted February 3, 2007 Det er noen som skriver en artikkel fra dette arrangementet håper jeg?
Frode Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Skal prøve å få ned noen linjer Alexander.. Det er i dag det skjer, varmt, godt og nydelig verksted med diverse kreasjoner....
Frode Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Husk avreise kl 1830, Esso Tjensvoll..!!.. :D/:rr:
bska Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Teaser bilder fra et innholdsrikt og svært hyggelig 'bedriftsbesøk' hos Jr og Sr Henden på Rennesøy. Frode sørger for at full story kommer på trykk etterhvert. Senior forteller skrønehistorier - med sterke verb Junior sørger for at garagen oser søt halvbrent to-takt av gammel årgang Frode ba meg ta dette bilde slik at alle MBE'ere fikk se hvor godt stell det er i Stavanger
Frode Posted February 6, 2007 Posted February 6, 2007 Kjempe kveld..!!! Virket som alle stortrivdes i hyggelige omgivelser og i godt selskap... =D> Full story blir sendt formannen innen kort tid....
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now