Jump to content

Vurderer kjøp av Mercedes-Benz C180 Kompressor / AMG 173 HK 2003

Recommended Posts

Posted

Hei!

Jeg er en 20 år gammel mann som i går så på en Mercedes, som andregangsbil.

Ligger på 70 000,-

Vurderer å kjøpe en Mercedes-Benz C180 Kompressor AMG 173HK 2003mod

Gått 159 000 km

Det er en helt strøken bil, ingen feil ved bilen, ingenting elektronisk, bare litt rustbobler på ene siden, ikke merkbart. En drøm å kjøre.

Tror det er fake AMG, men det har ikke så mye å si.

Får ingen garanti på bilen, kun bruk av AutoConcept. Min far var med og så på bilen. Fikk ikke dra inn til Oslo for å se på bilen under, men vi jekket den opp, og så det er mye plastdekslers om skjermer understellet. Så fint ut det vi klarte å se. Pirket litt.

Er visst vært en eier på bilen fra 2003.

Er dette et godt kjøp? Kan legge ved Finnkode.

Mvh Magnus :)

Posted

203 er egentlig noe en skal være litt obs på. Ruster en del å de motorene har sine svakheter. Mulig jeg husker feil, men mener de ikke har 173hk. Usikker på om jeg hadde ville gitt 70 000 for en slik, men det kan være for at jeg er skeptisk til de.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Posted

M271 motor, ville byttet regkjede og strammer, montere oljestoppere på kamfølere. Utover de to tingene er det en allright motor. Regkjede bør nok byttes hver 150.000km.

Har samme motor selv, var ingen merkbare problemer når jeg kjøpte bilen, men forlangte kjedebytte før overtagelse, og når det ble gjort sa de at kjedet var strekt og at det var på tide å bytte...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...