knetur Posted September 11, 2016 Posted September 11, 2016 Hei! Dette virker jo som et kjempeforum for oss med MB Har akkurat gått fra Corolla '94 til E200 '98, og for en oppgradering! Alt fungerer, og rusten er tatt! Storfornøyd med komforten altså! Selger sa det var et betjeningspanel han ikke visste hva var til, noe jeg fant ut styrer Webasto etterhvert. Webastoen starter når jeg trykker på "flamme"-symbolet, etterhvert kommer varmen Problemet er at displayet kun står å blinker "0000", som i følge brukermanualen betyr at klokken må stilles inn. Dette får jeg ikke til når jeg trykker i henhold til brukermanualen. Slik jeg forstår det, skal jeg trykke "klokke"-knappen pluss en av pilene for å stille inn klokken. Men i alle tilfeller fortsetter det kun å blinke "0000". Jeg lurer på om knappene kanskje ikke får kontakt når jeg trykker på dem. Forslag til tiltak? MVH Kent-Ruben Quote
E_S Posted September 11, 2016 Posted September 11, 2016 Er det originalt eller ettermontert? Kan du finne et bilde av et slikt betjeningspanel og legge ut her? Quote
knetur Posted September 11, 2016 Author Posted September 11, 2016 Her er et bilde Tror ikke det er ettermontert da MB har instrukjonenen orginalt i manual "interiør". Quote
Recommended Posts