Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

 

Dette er min første post på forumet, da jeg tidligere har vært BMW eier....  :shock:

 

Jeg har nå bestillt meg en ny C350e, med levering i desember.

Slik jeg har forstått det vil vinterhjulene leveres fra forhandler i Norge. Vil det da si at det er "umulig" å hente bilen på fabrikken i Tyskland i desember?

Det er kanskje dumt uansett med tanke på ekstra Tectylbehandling som kanskje gjøres for norske biler?

 

Hilsen Eric

Posted

Hei.

Jeg hentet bil desember mnd. fikk ikke kjøre ut av fabrikken uten vinter dekk, kjøpte Nye dekk og felger der fikk sendt sommerhjulene til Norge

 

Vurderer å hente bil i desember jeg også.

 

Tonny, kan du fortelle litt om vinterhjulene du fikk kjøpt der nede? Kvalitet, pris osv? Var det brukbare vinterdekk for norske forhold f.eks..?

Posted

Jeg har allerede bestilt dekk og felg fra forhandleren her, det blir jo muligens noe klønete å gjøre om på slike ting?

Opplevelsen hadde vært fantastisk,men jeg er bekymret for at organiseringen koster mer enn det smaker.

 

Uansett er det vel ikke plass til sommerdekkene i bagasjerommet på en c350e sedan... 😂

 

Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk

 

 

Posted

jeg hadde også kjøpt vinterdekk på felg I Norge disse lå Hos Bos I Bergen. jeg var ikke klar over at jeg ikke fikk ut bilen på sommer dekk (var glad for det).

kjøpte 18" vinter pakke på fabrikken, der er kun orginale felger der, 245/40/18 dekkene er h market litt hare end dei norske dekk ok til min bil.

når du kjøper ting på fabrikken blir det montert på bilen, alså 4 vinterhjul, dei sendte dei orginale til BOS I Bergen.

Pris mener jeg at var  ca 1800euro

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...