Jump to content

Recommended Posts

Posted

Felger til min MB W211  Kompressor 07 mod. Jeg lurer på hvor store felger jeg kan sette på denne MB. Før det event subber eller tar inntil noe. Orginale eller  andre typer ,hva anbefales av dere guruer på dette ;-) Mvh Ove

Posted

Se tråden om min tidligere 07 modell 211. Der har jeg flrst 19tommer felger men valgte etterhvert og gå ned på størrelsen. Grunnen til at jeg valgte og gå ned på størrelsen er fordi jeg opplevde at med så store dekk ble dekkene utrolig fort slitt, og skeivt. 4 hjulskontroll viste ingenting feil. Men opplevde at den spiste mindre dekk når den fikk mindre hjul størrelse. Men rent plassmessig tror jeg faktisk du kan ha 20". Sjekk tråden til wicky her inne, mener han har hatt 20" på sin 211.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Posted

Tusen takk for et oppklarende svar, med tanke på originale eller uoriginale felger har du noe tanker rundt det og eventuelt tips til nye felger feks. Stjerneservice, Autoroyal eller BOS :-)