Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

 

mitt prosjekt er å kjøpe en 560 SEL 89-91 mod innen 1-2 år. Er innstilt på å være i markedet en stund for å finne den ideelle bilen (tilnærmet rust-fri, originallakk, god teknisk stand, pent interiør). Vurderer også import fra Tyskland.

 

Har lest en god del på nettet om svakheter etc, men det hadde vært utrolig nyttig å kunne snakke med noen som har lang erfaring med w126 og gjerne 560 SEL.

 

Er det noen der ute som kunne gi noen tips? Lurer også på hvilke verksteder i Oslo-området som har god erfaring med disse bilen?

 

Hilsen

Jan

 

 

Posted

Jeg ble tilbudt en pen en for noen dager siden i Østfold, men jeg skal ikke ha w126 nå. Skal jeg lete frem kontaktinfo til deg?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

 

Posted

Hei Marevan,

 

takk for respons! Jeg tror ikke jeg er klar for kjøp akkurat nå. Må først gjøre meg bedre kjent med biltypen, hva som er viktig å sjekke før et kjøp, hva jeg kan forvente av reparasjoner/vedlikehold, etc.

 

Men takk for tilbudet.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...