Marevan Posted September 5, 2016 Posted September 5, 2016 Dørtrekk, og alle seter i god stand selges. Ny sitteputen og trekk på førersetet. Liten rift i sidestøtte på førersetet, ryggdelen. PM ved interesse. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Marevan Posted September 5, 2016 Author Posted September 5, 2016 Ok. Men du må betale for hele settet. Det er forresten klart til henting, dørtrekk et altså. Jeg har igjen å kaste ut baksetene og trekkene bak. Fort gjort for øvrig. Overraskende enkelt å bytte trekk på 211. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Marevan Posted September 10, 2016 Author Posted September 10, 2016 Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Marevan Posted September 10, 2016 Author Posted September 10, 2016 Alt ute av bil nå. 2000kr for alt er vel en grei pris? Om ikke det blir hentet snart, så starter jeg med litt enkel demontering av en knapperekke jeg ser ut til å ha behov for. Quote
Recommended Posts