Cecilie Posted September 3, 2016 Posted September 3, 2016 Har lest litt rundt både her og der men ikke funnet noe riktig eksakt svar på spørsmålet mitt, hva er egentlig forskjellen på 200cdi&220cdi når det kommer til w211 Facelift ? Både når det gjelder teknisk/komponenter i motoren og girkassa og ytelsen! Lurer samtidig på om noen har bestilt varer her før? Virker helt sykt at du får 180hk ut fra en 200cdi men vennligst se nærmere på det Quote
Sven Håkon Posted September 3, 2016 Posted September 3, 2016 I brosjyren for facelift 211 stod det at E200CDI/E220CDI var identiske og at effektforskjellen var et resultat av endret motorstyring. Quote
Bjørnar Huse Posted September 3, 2016 Posted September 3, 2016 Gå inn på delenummer på turbo, stempel og ventiler for en ekstra sjekk Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Cecilie Posted September 3, 2016 Author Posted September 3, 2016 Det jeg egentlig lurer på rent erfaringsmessig , hvordan er forbruket på 200cdi? Antagelig mye høyere enn 220? Hva men chip? Er biltuning.no seriøs side? Stemmer at senker forbruket med chip? Quote
tommern57 Posted September 3, 2016 Posted September 3, 2016 Er de seriøse? Jeg ville ha spurt om de har noe dokumentasjon på effekten de lover/skryter av. Det er klart at hvis de ikke har det, er det et tall ut av lufta. Har de vært i en bremsebenk og virkelig testa, så vær sikker på at de tar vare på resultatet og bruker det som dokumentasjon! Har de ingen papirer å vise fram, vil de ikke være seriøse, i mine øyne. Dersom du har et produkt som virkelig gir effekt, hvorfor i all verden vil du ikke kjøre i benk og dokumentere effekten? Quote
Tor Anton Posted September 4, 2016 Posted September 4, 2016 Er en litt interessert så kan en jo kjøre bilen sin i benk først for å vite hva en har, å hvis en kjøper et chip eller programerer opp så kan en bremse igjen å se effekten. Er det stort avvik på økningen så forlang pengene tilbake. Men det viktigste er jo om en blir fornøyd. De aller fleste av disse tallene stemmer ikke. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
KjetilP Posted September 5, 2016 Posted September 5, 2016 Har hørt at 220 170 HK har 2 turboer, stemmer det? Quote
mbgal! :O Posted September 5, 2016 Posted September 5, 2016 På 212 220cdi er det 2 turbo, mens 200cdi har 1 turbo. Quote
Recommended Posts