Solbakken Posted September 2, 2016 Posted September 2, 2016 Regner med folk er klar for Våler på søndag? Her kan vi avtale avreise og samkjøring. Sent fra min LG-H850 via Tapatalk
Tor Anton Posted September 2, 2016 Posted September 2, 2016 jeg ser på muligheten til å slenge meg med fra mykle kansje? Burde kansje dra fra der ca 9.45.
Solbakken Posted September 3, 2016 Author Posted September 3, 2016 Snakka på at vi sku dra fra BoS hamar kl 09.45. Men kan henge deg på fra mykla du da. Sent fra min LG-H850 via Tapatalk
Tor Anton Posted September 3, 2016 Posted September 3, 2016 ok. se om jeg drar i veien. mener simen mente vi skulle være på banen til 10.30 Hvis jeg kommer fram i det hele tatt da. Plutselig lav bil
tommern57 Posted September 4, 2016 Posted September 4, 2016 Observert på Våler, en low-rider fra flatbygdene
FrodeS Posted September 7, 2016 Posted September 7, 2016 Observert på Våler, en low-rider fra flatbygdene Nye veghøvelen på Stange, detta.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now