TorErik Posted September 2, 2016 Posted September 2, 2016 Hei Har hatt problemer med at førerdør har kranglet og låsen har hoppet opp og ned noen ganger ved låsing av dører. Fått byttet låsekassen, og har ikkje dette problemet lenger. Men når eg låser bilen på sentrallås ved knapp på nøkkel eller inne i bilen med knapp i midtkonsoll, så låser ikke førerdøra seg. Kun de andre dørene som går på sentrallåsen. Om lås i førerdør blir trykket ned og låst manuelt, så låses den og alle andre dørene seg opp når eg låser opp bilen. Noen som har tips til kva dette kan skyldest? Må sentrallåsen resettes på noen måte? Og isåfall hvordan gjør eg dette? Mvh Tor Erik Quote
Guest Dan-n.aasum Posted September 2, 2016 Posted September 2, 2016 Hei TorErik. Jeg ville Sjekket om alle ledninger er på plass, eventuelt om plast skjoldet står i klem? Byttet dør på min for ett år siden, og flyttet over låsekasse osv, var selv plaget med dette. Det viste seg å være plast skold, men siden du får låst manuelt så sjekk ledninger Quote
carlsson w211 Posted September 2, 2016 Posted September 2, 2016 er brytern som forteller at døra er lukket aktivert? vist du eks ikke har satt på dekselet så vil den tru at døra er åpen og vil ikke låse døra. alternativ ha døren åpen og trykk inn bryteren manuelt og prøv å lås døra med nøkklen eller bryter inne i bilen. Quote
Recommended Posts