Jump to content

Recommended Posts

Posted

Setenene i min bil er hele og pene og uten tegn til nevneverdig slitasje. Men de er likevel FORFERDELIGE å sitte i. Jeg hadde ute baksetet ifm skifte av dempere og fjærer og da røss det svarte hår/fiber som sikkert hadde vært en polstringsmatte opprinnelig. Mesteparten lå på dørken og det hang igjen litt oppe i "ståltråden".  Har samme følelsen i framsetene så det er vel samme greia der.

 

 

Noen som har erfaring med å fikse enten profesjoenlt eller DIY løsning????

IMG_28141.thumb.JPG.918c2aba2b1688f7828eebe24dcb8c35.JPG

IMG_28151.thumb.JPG.3a707e1f633fc91ab16e0c9927fbfa66.JPG

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...