Bjørn & DieselDama Posted August 28, 2016 Posted August 28, 2016 Setenene i min bil er hele og pene og uten tegn til nevneverdig slitasje. Men de er likevel FORFERDELIGE å sitte i. Jeg hadde ute baksetet ifm skifte av dempere og fjærer og da røss det svarte hår/fiber som sikkert hadde vært en polstringsmatte opprinnelig. Mesteparten lå på dørken og det hang igjen litt oppe i "ståltråden". Har samme følelsen i framsetene så det er vel samme greia der. Noen som har erfaring med å fikse enten profesjoenlt eller DIY løsning????
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now