Guest raybenz Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Hei. Skal registrere meg som ny bruker og når jeg går inn der så står det at jeg ikke har tilgang til siden og at jeg må registrere meg :S Hva gjør jeg da?
Thomas Madsen Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Klikk her http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_artforms&formid=1&Itemid=80 Når du har fylt ut skjema, vil du etter noen dager motta en giro i posten... når den er betalt får du en mail med bruker ID samt passord osv...
Guest raybenz Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Koster det penger og bare være medlem av forumet?
Guest 1042 Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Forumet er en del av medlemskapet i MB Entusiastklubb. MB Entusiastklubb er MYE mer enn bare forumet.
Alexander Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Som medlem i MBE får du: 4 nummer av MB Tidende i året 11 utgaver av Auto Motor og Sport Full tilgang på forumet Hauger av utrolig gode rabattavtaler (og det er visstnok noen utrolig gode avtaler på gang nå... ) Og så får du selvsagt være med på årets råeste treff på Gol!
Thomas Madsen Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Selve Abb. er så og si gratis mao... Jeg sparte inn ca 10 års abb. på 1 handel...
Frank Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Hauger av utrolig gode rabattavtaler (og det er visstnok noen utrolig gode avtaler på gang nå... ) Noen nye avtaler pågang?
Alexander Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Hørte noen rykter om at noen drev og ordnet noe. Kan ikke avsløre noe før det er sikkert.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now