Jump to content

Mister drakraft ved 4500rpm etter oppdreving av kompressor, C230K W202


Recommended Posts

Posted

noen som har en god ide på hva som kan være årsaken til at jeg mister drakraft ved 4500rpm og bare max 0,5bar i ladetrykk?

 

jeg kjøpte et større reimhjul (220mm) til å montere på utsiden av det orginale reimhjulet.

 

har motoren en slik funksjon at den blør av trykk over 0,5bar?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...