Jump to content

Recommended Posts

Posted

1983 modell. Taxi utgave. God motor med manuell gir. 3.07 utveksling i bakaksel. Diverse skader som vist på bilder og rustskader under. Defekt startmotor, men ellers kjørbar. Ikke EU-godkjent.

Det er min far som eier bilen og han kan kontaktes på telefon: 95293247.

24Oi.jpg

ZVquY.jpg

BcAXk.jpg

tsduY.jpg

• 2 weeks later...
Posted

Legg den på finn.no til vrakpantpris, så får den ihvertfall bidra til at en annen bil overlever en stund til. Jeg synes det er trist at en W123 går i pressa. Jeg kunne tenke meg dashbord/midtkonsoll/taxikonsoll og beskyttelsesplatene under (ørkenplater) fra bilen sjøl, men jeg henter ikke en bil fra Sola til Oslo for det. Selger du de bra delene fra bilen, kan du jo likevel få vrakpanten for restene. Forøvrig står den ikke på faren din, men på et kvinnenavn...  :?

Med vennlig hilsen, Olaf

Posted

Min far gidder ikke å ta vare på ting som noen kanskje har bruk for en gang i framtiden. Han skal kvitte seg med bilen. Men det er jo synd hvis noen trenger noe. Derfor la jeg den inn her på forumet. Siden ingen er interessert, blir det enkleste å vrake den. (Kvinnenavnet er min søster som brukte bilen tidligere.)

Posted

Tragisk, det hadde jo vært noen tusenlapper i deler å plukke av, og likevel få vrakpanten etterpå. Faren din har visst altfor mye penger!  :?

Med vennlig hilsen, Olaf

Posted

Selvfølgelig er det synd at den blir kasta men forhåpentligvis kommer noen å kjøper av den gode deler før den blir pressa. Jeg skjønner godt valget med å vrake isteden for å vente på en eventuell selger. Folk er grådige, frekke og useriøse når det gjelder ting til salgs og det er ikke akkurat lett å bli kvitt deler i ettertid når man har hugget en bil heller. Har selv kastet haugevis av W124 deler etter at jeg hugget to slike for noen år siden. Solgte mye deler av dem men det stoppet opp og selv slike ting som en rust fri og bulkfri bakdør til en sedan komplett med alt var umulig å bli kvitt.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...