Joakim Enga Posted August 22, 2016 Posted August 22, 2016 Måtte bare dele denne her, håper denne får en god eier, såg utrolig bra ut denne:) http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=81145265
alelys Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 gått langt (ja d går evig...) stuslig motor lite utstyr hjulbuen så ikkje så veldig bra ut dyr pris
Tor Anton Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 relstivt pen er den jo. dørsider i stoff og setet i skinn????????
MercedesW124 Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Setene er nok trekt om til skinn. Er "stoff-mønster" på de
Joakim Enga Posted September 22, 2016 Author Posted September 22, 2016 gått langt (ja d går evig...) stuslig motor lite utstyr hjulbuen så ikkje så veldig bra ut dyr pris Det du så i hjulbuen var tektyl/understellsbehandling, vil ikke påstå prisen var noe ille i det hele tatt, ta en titt i tyskland etter disse på mobile24. Er ettertraktede biler vil jeg påstå
Joakim Enga Posted September 22, 2016 Author Posted September 22, 2016 Setene er nok trekt om til skinn. Er "stoff-mønster" på de Var det jeg og resonerte meg frem til:) Sikker greit for holdbarhetens del
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now