Jump to content

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Posted

gått langt (ja d går evig...) 

stuslig motor

lite utstyr

hjulbuen så ikkje så veldig bra ut

dyr pris

 

Det du så i hjulbuen var tektyl/understellsbehandling, vil ikke påstå prisen var noe ille i det hele tatt, ta en titt i tyskland etter disse på mobile24.

Er ettertraktede biler vil jeg påstå:)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...