Ketil Reinholdtsen Posted August 21, 2016 Posted August 21, 2016 Hei ! Er ny på forumet her Har byttet min 2001 mod. E220 CDI med en 2004 mod. E220 CDI. Bilen er renovert med nye lykter,calipere,bremseskiver,fjærer +++. Har et problem med handbrekket vil ikke holde inne når jeg trykker inn fotbrekket,og hvor ligger skjøten til bremeswirene ut til hjulene inne i bilen eller under ? Håper noen kan hjelpe meg her Mvh Ketil Quote
Ketil Reinholdtsen Posted August 21, 2016 Author Posted August 21, 2016 Hei igjen ! Fikk ordnet det idag,demonterte plate under rattstamme og fikk demontert fotbrekket.Utløser wiren til handbrekket var hengt seg opp.Fikk ordnet dette så nå funker det Mvh Ketil Quote
FrodeS Posted August 23, 2016 Posted August 23, 2016 Hei igjen ! Fikk ordnet det idag,demonterte plate under rattstamme og fikk demontert fotbrekket.Utløser wiren til handbrekket var hengt seg opp.Fikk ordnet dette så nå funker det Mvh Ketil Godt det løste seg Skjøten mellom 1 wire inne og 2 ut til hjulene er oppunder bilen, langt fremme. Det er litt knot å komme til, og skal en bytte wirene, er det absolutt en fordel å være to. Quote
Ketil Reinholdtsen Posted August 23, 2016 Author Posted August 23, 2016 Hei ! Takk for svar.På min W210 lå skjøten under en plate under baksete. EU-kontroll på Torsdag krysser fingrene Mvh Ketil Quote
FrodeS Posted August 23, 2016 Posted August 23, 2016 Hei ! Takk for svar.På min W210 lå skjøten under en plate under baksete. EU-kontroll på Torsdag krysser fingrene Stemmer, men på 211 er den flyttet oppunder bilen igjen. Langt fremme, og skikkelig knot å komme til. Quote
Recommended Posts