Dagis Posted August 20, 2016 Posted August 20, 2016 Det gjør ingenting om rattet ser bedritent ut og bare henger såvidt ihop, trenger bare noe til å ratte bilen inn på skroten. Noen som tar i på 250,- inklusive frakt? Mobil 90631140 Quote
Kenneth Sivertsen Posted August 22, 2016 Posted August 22, 2016 Hvorfor ikke bare løsne rattet som står i bilen å ta det ut når den er skrotet? Quote
Dagis Posted August 23, 2016 Author Posted August 23, 2016 Kanskje det? Vet ikke hvor strikse de er på mottaket. Kan prøve det. Quote
Kenneth Sivertsen Posted August 23, 2016 Posted August 23, 2016 Kanskje det? Vet ikke hvor strikse de er på mottaket. Kan prøve det. Har aldri sagt noe til meg på det i trøndelag. Har både tatt av dekk, batteri å ratt om jeg har behov for det. Det er jo staten som betaler ut vrakpanten og ikke huggerne så de kan vel egentlig ikke si noe på det. Quote
Deltaone Posted August 25, 2016 Posted August 25, 2016 Spør hvor du skal parkere bilen, og si at du kommer til å skru ut rattet! Ved hoggeriet hos meg, løftet de t.o.m opp bilen slik at jeg fikk skrudd av felgene!! Quote
Dagis Posted September 2, 2016 Author Posted September 2, 2016 Spør hvor du skal parkere bilen, og si at du kommer til å skru ut rattet! Ved hoggeriet hos meg, løftet de t.o.m opp bilen slik at jeg fikk skrudd av felgene!! Privat fraktavtale falt gjennom,så da ble det til at hoggeriet henta bilen mot vrakpant. : Vi kan skru av rattet så kommer du bare innom og henter det.." Løste seg greit. Quote
Recommended Posts