Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

Jeg har tenkt litt på å oppgradere HK-anlegget i CLS´n. Jeg synes rett og slett ikke det spiller så himla bra når du drar på litt, spesielt siden diskanten blir dempet og da fremhever "skranglinga" som kommer fra sub´n i hattehylla. Jeg har googlet litt ang dette og flere sier at høyttalerene spiller mer en bra nok om du kobler en egen 4 kanals forsterker på de høyttalerene som går til dørene. Om jeg mister Logic 7 lyden spiller egentlig ingen rolle om jeg har muligheten til å koble ting tilbake i original stand uten klippe noen ledninger.

Finnes det ettermarkeds forsterkere som kan kobles som den originale AGW i bagasjen? Denne er vel styrt av noen optiske signaler? Blir litt jalla om jeg må koble meg på høyttaler utgangene fra AGW´n over til en ny 4 kanal forsterker (med høynivå inngang) for så å koble til dør høyttalerene... Spesielt siden ingen av original kablene skal kuttes!

Jeg har lite lyst til å demontere hele bilen for å legge opp nye kabler, bytte høyttalere osv. Men heller en løsning i bagasjen som kan reverseres uten at det er synlig!

Noen innspill? :D