Jump to content

Ridealong filmer fra Høsttreff på ACR (ikke noe mb dessverre)

Recommended Posts

Posted

Var på høsttreffet nå i helgen som var på ACR. Hadde ikke med egen bil selv så var bare passasjer. Her er noe filmer for de som har lyst til å se. Kommer nok flere etter vært som jeg får redigert dem. Har rundt 4-5timer med film slik at det er litt å gå igjennom.

Dette var nok en av de råeste turene jeg fikk i helgen. 570hjulhester å 700nm. Men han sa at det har blitt bygget ny eksos på den etter dyno runden å det var det som var problemet så han tippet at den nok hadde rundt 100hk mer nå.

Dette er nok det verste uhellet jeg fikk på film nå i helgen. Han var en del av gjenngen som jeg var sammen med de fleste har jeg aldri møtt før blant annet eieren av denne. Men utrolig morsom helg var det uansett.

Dette er nok mest flaks jeg fikk på film. Siste turen på søndagen med BMW'en kompisene til brodern hadde med seg så da sendte jeg kameraet med bordern for å få litt mer av den på film. Er vell en som burde handlet lotto også kanskje.

Posted

Jeg skulle dit med min AMG stylede 124 coupe.. Men avlyste turen da det var så mye sykkeltull langs veien.

Vurderte å teste den på banen også, ellers bare utstilling

Synd det da.. Ja var mye tull. Vi dro på torsdagen. Måtte stå opp klokka 6 for å rekke å komme ut av bodø før alle veiene var stengt.

Høst treffet er ypperlig for å prøve seg på bane før første gang eller med litt finere biler. Sommertreffet har et helt annet trykk på seg i antall folk å biler.

Var ikke mange w124 der eller mercedes for å si det slik. Nesten kun diesel biler (ikke min greie).