marvoc Posted August 15, 2016 Posted August 15, 2016 Hei godfolk. Lite spørsmål. Jeg har jo et 12v uttak i bagasjerommet. Er det noe mulighet og koble det slik at det alltid er strøm? Nå er det kun strøm med tenning på. Skikkeligt for maten i kjøleboksen Quote
Tor Anton Posted August 15, 2016 Posted August 15, 2016 Bare å sette ledningen til konstant strøm det. Quote
Thomas Madsen Posted August 15, 2016 Posted August 15, 2016 Du må bare koble om Men skal du gjøre dette så pass på at du har kontrollenhet på kabelen som går fra utttak til kjøleboksen så den slutter å bruke strøm hvis du kommer for langt ned da så du ikke tømmer bilen helt Quote
marvoc Posted August 16, 2016 Author Posted August 16, 2016 lurte jo litt på hjelp om hvordan og hvor jeg kan gjøre dette. har ikke skrudd på merce før, untatt bremser lager, etc Quote
Seldal Posted August 16, 2016 Posted August 16, 2016 lurte jo litt på hjelp om hvordan og hvor jeg kan gjøre dette. har ikke skrudd på merce før, untatt bremser lager, etc Enkleste er vel bare å legge opp ny kabel fra batteriet med sikring og plugge i 12v kontakten, da slipper du å klippe i det orginale ledningsnettet og kan enkelt koble tilbake til orginalt. Quote
FrodeS Posted August 18, 2016 Posted August 18, 2016 Jeg mener det bare er å vippe over en sikring, så den får fra konstantstrøm i stedet for "tenningstrøm", men vet dessverre ikke hvilken. Aldri hatt 210. Quote
Recommended Posts