Jump to content

Recommended Posts

Posted

Funderer litt på å bytte ut 212'n med en litt morro bil. Sett litt på en CLK 55 AMG, 2001 mod. Denne hadde vell gått ca 200.000 og lå ut for 135 lapper.

Har sett litt på denne C klassen og. Er jo en gammel bil såklart, men det er ikke flust av biler å velge i under 200.000,- og med V8...

http://www.finn.no/79474895

Hva tenker dere om prisen?

Posted

Det er klart at alle burde være såpass ufornuftige at de får leve med en V8 en periode.  :D  Du kommer tidsnok til en stasjonsvogn fyllt med barneseter og vogn. Livet skal bestå med litt mer enn bare fornuft!

Det meste med M113 motor er rimlig greit å eie, men kanskje ikke det du selger på dagen med fortjeneste?

Som på mye annet fra MB, er det vel et spørsmål om å finne det beste karosseriet du har råd til?

Posted

I utgangspunktet kunne jeg ha tenkt med den CLK'en jeg snakka om. Igrunn fordi jeg hadde en CLK200 som min første bil, og selv om det var liten motor, syns jeg den var forholdsvis artig å kjøre. Da kan jeg bare tenke meg til hvordan en med nesten 350hk er å kjøre rundt med  :lol: :lol:

Og skal jeg først handle noe slikt, så skal det være noe jeg har lyst på. Ikke bare kjøpe det som kommer opp med stor motor.. Og den CLK'n jeg så på har blitt solgt nå, så¨da tviler jeg sterkt på at det blir noen endringer på bilfronten med det første..  :lol: