Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som har testet slike bolter? Plages med for mye negativ camber (toppen av dekket bikker inn) på førersiden kontra passasjersiden. Skiftet øvre bærebru uten at det hjalp.. finnes det evt andre metoder å justere camber på 210?

s210 300TDT..

Posted

Da du nevner du har byttet øvre bru så mener du vel forran??

Bak er det bare stagg

 

Er foran ja, men er forsåvidt et problem bak.også, da jeg kjører med 275-dekk bak, og disse slites veldig på innsiden. Er klar over at man får kjøpt justerbare camber stag bak. Problemet er foran, der det virker som at det er bare disse boltene man kan bruke for å justere..

Posted

Ok. Du får jo noe med å vri de skivene på boltene. Bak bruker jeg bare justerbare foringer. Da drar jeg hjulet inn nederst å ikke dytter det enda lenger ut øverst. Da blir det trangere mot bua å sporvidden øker

 

Sent fra min D5803 via Tapatalk

 

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...