Jolarsen Posted August 13, 2016 Posted August 13, 2016 Noen som har testet slike bolter? Plages med for mye negativ camber (toppen av dekket bikker inn) på førersiden kontra passasjersiden. Skiftet øvre bærebru uten at det hjalp.. finnes det evt andre metoder å justere camber på 210? s210 300TDT..
Tor Anton Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 Hva med å justere på den nederste brua slik en skal? Får du ikke inn nok?? Sent fra min D5803 via Tapatalk
Tor Anton Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 Da du nevner du har byttet øvre bru så mener du vel forran?? Bak er det bare stagg Sent fra min D5803 via Tapatalk
Jolarsen Posted August 14, 2016 Author Posted August 14, 2016 Da du nevner du har byttet øvre bru så mener du vel forran?? Bak er det bare stagg Er foran ja, men er forsåvidt et problem bak.også, da jeg kjører med 275-dekk bak, og disse slites veldig på innsiden. Er klar over at man får kjøpt justerbare camber stag bak. Problemet er foran, der det virker som at det er bare disse boltene man kan bruke for å justere..
Tor Anton Posted August 14, 2016 Posted August 14, 2016 Ok. Du får jo noe med å vri de skivene på boltene. Bak bruker jeg bare justerbare foringer. Da drar jeg hjulet inn nederst å ikke dytter det enda lenger ut øverst. Da blir det trangere mot bua å sporvidden øker Sent fra min D5803 via Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now