Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det ble for mye for meg å mekke på og vurderte å hive penger etter den, men.... blir nyere bil og lån på meg...... Selger derfor bilen med mangler og felger og dekk og nyinnkjøpt vindusviskerbald fra biltema. Enda ikke montert, god start for å få en ting fort krysset av på lista. Bilen går som en klokke, men alt må tas av bremser utenom kalippere. (vet ikke hva det er, men det sa mekanikeren) håndbrems er også på tur. Lekker under frontruta en plass. uidentifisert. men blir fuktig under fremmattene. LIte/ingen rust å finne under her. Må også bytte en styrekule. Dieseltanken lekker visst også litt. Akkurat i overgang påfyllingsrør-tank. Gode Vredestein sommer og vinterdekk. Selges gjerne separat. Sikker verdt like mye som bilen (????) tre sett aluminiumsfelger. ett av de er visst "skikkelig fete" i følge bilkyndig kompis med designerblikk.  7 seter har doningen, noe ungene like godt. Turtelleren sluttet også å fungere på vei til verkstedet. Jeg har byttet tenningslås så nøkkelen vris både på og av lette som bare det. Men nøkkelen fungerer ikke til dørene fordi den siste nøkkelen som passet der knakk i tenningslåsen. Vet ikke om sentrallåsen er i henhold heller da jeg ikke har låst bilen på ett år. Vet ikke om det går ann å få billigere bil i drift enn dette. Ihvertfall ikke i størrelsen slagskip. OG med henger og last virker det som om den trives enda bedre. Helt utrolig.  Takluka fungerer også. Gir og motor fin som bare det. Lite rust på karosseri, men noen bobler er det. Det kom tidligere inn litt vann omkring pakningen til antenna for radioen. Antenna er tatt inn i bilen og har lagt en klistrelapp over hullet. Tørt og fint nå. Ingen som merker det. Kom igjennom pønk æran med mercedes stjerna intakt.  Bilen ligger også på finn, her er det bilder også. kode 78168384.

Jeg forsøker å skvise hver ærlige krone jeg kan ut av dette. Jeg forsøker meg på 15 000 kroner. Kom med bud eller tenker om hvordan jeg best blir kvitt den. blir det for lite selger jeg hjula og bilen alene. Limer mb stjerna på en av guttas knekte pokaler,  lager hagemøbler av setene, hiver vinduene i drivhuset, motoren i en olabil og sender resten til spiker. ,

Eu må være gjort "innen august" som det sto i brevet. Den har fortsatt skiltene på og kan fortsatt kjøres. Ring meg gjerne på 45619188. Men ikke fortell meg om hvor bra bilen er og at jeg må beholede den. Da begynner jeg bare å gråte. HAdde så lysst at den skulle blir bilen i mitt liv, men.... er ingen mekaniker. Hagemann og snekker....

mvh Frode