fanatic124 Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Har noen her en formening om hvordan disse ville sett ut på en 500E ? Er bare 15", men 9" foran og 13" bak (ET 69) så felgringen bak må kuttes ned og sveises, poleres opp på nytt med nye dekk... Syntes bare de hadde et veldig flott design, men det er jeg kanskje alene om Synes det er vanskelig å ikke kjøpe dem når jeg kan få dem for 5300,- med dekk....
CHARLIE Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Nei, du er ikke alene om å like disse felgene!! Dette var jo helt perverst!! Jeg har aldri sett slike før. Hva er dette, og hvilken bil har de vært brukt på tidligere??
fanatic124 Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 Hei! Aner ikke hvilken bil de har blitt brukt på tidligere! Kjøpte de jeg! Idag ringte det en dame fra polen og spurte om jeg virkelig ville ha dem....Var billig frakt også, 2100 fra polen og hjem!! Jeg er ganske sikker på de har kommet av en könig special bil. Hjulene på disse er typisk i denne dimensjonen. Mvh Martin
CHARLIE Posted January 7, 2007 Posted January 7, 2007 Vet du hviken bil de skal passe til da?? Er det rette boltsirkel til Mercedes da??
fanatic124 Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 SKal brukes på min W124 med 500 optikk...Breddede 500E hjjulbuer bak, men felgene må kortes inn bak...Er 5x112 regner jeg med. Sto bare "mercedes felger", så skal spørre for sikkerhetsskyld. Takk for at du minte meg på det
Jens Honoré Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Kule felger!! Traff på en kar med en Konig stylet R107, med circa samme dimmensjon felger. Han fortalte att han hadde vore hos en dekk forhandler for å ta dekkene av felgen, men de fikk de ikkje av for de var så breie. Så han måtte gå til en forhandler som hadde utstyr for lastebil dekk for å få de av. :lol:
fanatic124 Posted January 8, 2007 Author Posted January 8, 2007 Takk! Han kunne jo bare skrudd dem i to De heter visstnok Sport 5 France PLS....... Aldri hørt om...Har ikke betalt dem ennå..Dukket opp et sett ganske greie 17" amg 3-delte felger til samme prisen med dekk de også. De ser slik ut: De ser jo bare helt deilige ut på W124.....Er i tvil om hva jeg skal gjøre nå! Hjelp..!?
Alexander Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 Hvis du får gamle 3-delte AMG felger til 5000 kroner så: løøøøøøp og kjøøøøøøp..
Frank Posted January 9, 2007 Posted January 9, 2007 hvor surfer dere når dere titter på brukte felger? Tror jeg glatt ville valgt den siste typen felg, de ser drit kult ut på 124
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now