Oysteinbno Posted August 10, 2016 Posted August 10, 2016 Hei. Jeg må mest sannsynlig ut med / bytte gearkassen på bilen min. Den har rundet 430' og lugger og rister noe helt for jæ...... Regner med enten bytte, eller bare bytte converter og elsentral med ny lockup ventil. Og da lurer jeg på om noen kan fortelle meg hvordan man løsner converteren. Må man fjerne starteren og løsne boltene gjennom den åpningen ? Takknemlig for tips Sent from my iPhone using Tapatalk
tommern57 Posted August 10, 2016 Posted August 10, 2016 Som regel er der et deksel du kan vippe ut i forkant, midt under på mb
Marevan Posted August 10, 2016 Posted August 10, 2016 Åpning underst på kassa. Mulig det sitter et plastlokk over så vrir du til du ser boltene. Det du beskriver høres ut som sliten converter. Mulig også slitt oljepumpe. Om den girer opp og ned greit, så er sikkert elektronikken i orden. Hvordan er det med oljeskift ene. Er de tatt? Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Oysteinbno Posted August 10, 2016 Author Posted August 10, 2016 Jeg har kjørt 80000 i mitt eie og har byttet olje 1 gang. Girer fint når den girer. Med mere pådrag så virker den helt fin. Tror også det er converter. Sent from my iPhone using Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now