Jump to content

[W211]Kjøre til tyskland for styling?

Recommended Posts

Guest Copyright
Posted

Hei,

har gjort litt søk her og der men finner ikke den informasjonen jeg ønsket meg så tenker å gjøre ett forsøk her.

Jeg eier en W211 E220 CDI 07 og ønsker ett bodykit på denne, for å være mere spesifik så tenkte jeg på PD65 Front, Rear og Side.

prior-design_pd65_aerodynamic-kit_for_mercedes_e-class_w211_main.jpg

Er det noen her inne med erfaring fra firmaet evt andre firmaer og anbefale? Tenkte å kjøre meg en tur til tyskland og få dette gjort på et verksted.  :D

Takk for at dere tar tid til å svare! :P

PD_mercedes_e-class_w211_PD65_grey_img9-1024x768.jpg

Posted

Kjenner ikke til Prior Design fra før, men en titt på nettsidene deres avslører blant annet at frontfangeren til PD65-kitet kun passer pre-facelift - denne vil derfor ikke passe din bil. Videre passer bakfangeren kun sedan (noe som kanskje er riktig for deg?), og siden denne trenger fangerpølsen fra den originale fangeren passer også denne muligens kun for pre-facelift (på grunn av parktronic-sensorene).

Har du Parktronic og/eller lyktespylere er det forøvrig også litt jobb for å få det til å passe, siden du selv må skjære ut åpningene som trengs.

Jeg ville ha sendt dem en mail og forhørt meg om muligheten for installasjon på bilen din enten hos dem eller deres samarbeidspartnere.

Guest Copyright
Posted

Wow takk for kjapt svar.

Jeg har facelift uten parktronic men lyktespylere. Sendte de en mail nå og må vente til 12. august da ferien deres er over.

Men om andre har interessante tips og triks å komme med så setter jeg utrolig stor pris på det, selv om Sven Håkon ga ett utrolig bra svar.

Posted

har du sett på bl.a. ebay å vurdert å få noe sendt hit å sette på selv?

Det er mange som har stylet en 211 så sikkert mange erfaringer.

Vet en kjøpte hos autoroyal, å Madeleine Madsen bytta fangere til E63 på sin s211

Posted

Hør med MERCSWORLD.com i Sindelfingen Stuttgart eller ELICAR.de i Kassel

De selger brukte deler og gjør ombygninger av dette.

De snakker også engelsk om du ikke er så stødig i tysk.

• 3 weeks later...
Guest Copyright
Posted

takk for svar. blir nok ikke før til neste år.

airmatic......................