Guest Copyright Posted August 5, 2016 Posted August 5, 2016 Hei, har gjort litt søk her og der men finner ikke den informasjonen jeg ønsket meg så tenker å gjøre ett forsøk her. Jeg eier en W211 E220 CDI 07 og ønsker ett bodykit på denne, for å være mere spesifik så tenkte jeg på PD65 Front, Rear og Side. Er det noen her inne med erfaring fra firmaet evt andre firmaer og anbefale? Tenkte å kjøre meg en tur til tyskland og få dette gjort på et verksted. Takk for at dere tar tid til å svare! Quote
Sven Håkon Posted August 5, 2016 Posted August 5, 2016 Kjenner ikke til Prior Design fra før, men en titt på nettsidene deres avslører blant annet at frontfangeren til PD65-kitet kun passer pre-facelift - denne vil derfor ikke passe din bil. Videre passer bakfangeren kun sedan (noe som kanskje er riktig for deg?), og siden denne trenger fangerpølsen fra den originale fangeren passer også denne muligens kun for pre-facelift (på grunn av parktronic-sensorene). Har du Parktronic og/eller lyktespylere er det forøvrig også litt jobb for å få det til å passe, siden du selv må skjære ut åpningene som trengs. Jeg ville ha sendt dem en mail og forhørt meg om muligheten for installasjon på bilen din enten hos dem eller deres samarbeidspartnere. Quote
Guest Copyright Posted August 5, 2016 Posted August 5, 2016 Wow takk for kjapt svar. Jeg har facelift uten parktronic men lyktespylere. Sendte de en mail nå og må vente til 12. august da ferien deres er over. Men om andre har interessante tips og triks å komme med så setter jeg utrolig stor pris på det, selv om Sven Håkon ga ett utrolig bra svar. Quote
Tor Anton Posted August 5, 2016 Posted August 5, 2016 har du sett på bl.a. ebay å vurdert å få noe sendt hit å sette på selv? Det er mange som har stylet en 211 så sikkert mange erfaringer. Vet en kjøpte hos autoroyal, å Madeleine Madsen bytta fangere til E63 på sin s211 Quote
Lars U. Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 Hør med MERCSWORLD.com i Sindelfingen Stuttgart eller ELICAR.de i Kassel De selger brukte deler og gjør ombygninger av dette. De snakker også engelsk om du ikke er så stødig i tysk. Quote
Guest Copyright Posted August 23, 2016 Posted August 23, 2016 takk for svar. blir nok ikke før til neste år. airmatic...................... Quote
Recommended Posts