Jump to content

Recommended Posts

Posted

På en av C-klassene jeg har sirklet inn, så var eieren uheldig idag og bulka i en lyktestolpe :shock:. (....det var jo selfølgelig kona ifølge ham selv:lol: :lol:). Fangeren er sprukket og må skiftes og lakkes, men dette kunne han ikke ta på forsikringen. Dermed blir det enten at han fikser selv, eller at jeg eventuelt kjøper bilen billigere med den skaden.

Er det noen som vet hva en støtfanger foran koster i innkjøp? Eventuelt hva koster en AMG-fanger med kjørelys??

Posted

må da være skade bak frontfangeren også?

Bakfanger'n på s210 min ble det bare riper og sprekk i lakken på, jaggu var det ikke bulk bak/under fangern også

Posted

Er det noen som har liggende noe brukt?? AMG frontfanger med kjørelys?? (Eller ja, FrodeS! Tåkelys :lol: :lol:)

Kjørelys og tåkelys er faktisk ikke det samme.

Nærlys og tåkelys kan benyttes som kjørelys, men det finnes også spesielle kjørelys.

:D

Posted

Leverer ikke MB ferdiglakkerte fangere?

Det gjør Volvo... og fangerne blir levert til fabrikken ferdig lakkert på Raufoss i Norge som reservedel.

Man skulle tro dette også gjleder MB når støtfangerlister til W211 leveres iallefall ferdiglakkerte som reservedel. Utrolig praktisk og arbeidsbesparende.

Posted

Fangeren til 202 består av minimum fire forskjellige delenummere. Og den kommer ikke ferdig lakkert, dessverre. Han som rettet opp min sa at det var rene puslespillet og få sammen...

Posted

Det samme gjelder jo også for de fleste andre bilmerker også. S/V70 serien har f.eks også flere varianter av fangerne, og systemet har fungert glimrende i snart 10 år allerede...

Volvofangeren blir levert ferdig montert i riktig farge med alle aluminium og plastkomponenter inkludert evt tåkelys... Det er bare å bolte hele greia rett på bilen  8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...