Roger H. Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Finner ikke den russiske sida som viser hva bilen er levert med, noen som har den i hue?
Jens Honoré Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Er det denne du mener? http://www.detali.ru/cat/oem_mb.asp
Roger H. Posted January 6, 2007 Author Posted January 6, 2007 Ja, men når jeg legger in mitt nr, vises det mindre utstyr enn det som bilen har, har jeg gjort noe feil?
Jens Honoré Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 ja eg og synes det var litt lite utstyr. Men det er jo ikkje sikkert dette er den rette siden.
CHARLIE Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Siden viser kun det som er levert av EKSTRAUTSTYR, ikke alt det som er standard. På en 500E er f.eks. det meste utstyret standardutstyr. Jeg syntes også at mine biler plutselig hadde lite utstyr, men da kunne FrodeS fortelle meg dette
Guest stian Posted April 10, 2007 Posted April 10, 2007 Prøv denne linken http://www.mbclub.ru/mb/vin/
Guest prinsatle Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 ikke så stødig i russisk at det gjør noe men.. prøvde å legge inn chassinr i den åpne luka på første siden men fikk ikke noe svar??
Thomas Madsen Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 ikke så stødig i russisk at det gjør noe men.. prøvde å legge inn chassinr i den åpne luka på første siden men fikk ikke noe svar?? http://www.mbclub.ru/mb/vin/?lng=eng Så får du den på Engelsk, hvis du ikke får opp noe så er det noe feil med vin nummeret ditt
Roger H. Posted July 31, 2007 Author Posted July 31, 2007 Huuuuh.... har jeg henta feil bil? Vær oppmerksom på feil... På min bil: #248 rear seats with integrated childseat....er det ikke på bilen! #414 electric tilting/sliding roof in glass.......er det heller ikke på bilen! #955 extension tube on the roof, front equipment package elegance?? Hva er dette? :?
Olav Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Huuuuh.... har jeg henta feil bil? Vær oppmerksom på feil... På min bil: #248 rear seats with integrated childseat....er det ikke på bilen! #414 electric tilting/sliding roof in glass.......er det heller ikke på bilen! #955 extension tube on the roof, front equipment package elegance?? Hva er dette? :? Det er en svakhet på denne siden at mange av utstyrskodene har forskjellig betydning fra biltype til biltype. Systemet klarer ikke å skille om det er en gammel W110 eller en ny 211 du har. Derfor kommer det ofte flere betegnelser på samme kode. 955 er koden for Elegance. Det med extension tube ....... må være på en annen modell. At du ikke har barneseter kan være at sitteputen er byttet. Har bilen din vært varebil? Men hvorfor du ikke har soltak skjønner jeg ikke. Har du sjekket nøye?
CHARLIE Posted July 31, 2007 Posted July 31, 2007 Men hvorfor du ikke har soltak skjønner jeg ikke. Har du sjekket nøye? Konge-kommentar, Olav!!!
Roger H. Posted February 8, 2008 Author Posted February 8, 2008 Huuuuh.... har jeg henta feil bil? Vær oppmerksom på feil... På min bil: #248 rear seats with integrated childseat....er det ikke på bilen! #414 electric tilting/sliding roof in glass.......er det heller ikke på bilen! #955 extension tube on the roof, front equipment package elegance?? Hva er dette? :? 955 er koden for Elegance. Det med extension tube ....... må være på en annen modell. At du ikke har barneseter kan være at sitteputen er byttet. Har bilen din vært varebil? Men hvorfor du ikke har soltak skjønner jeg ikke. Har du sjekket nøye? Noe sent svar Olav, men jeg fikk ikke med meg at det var kommet noe innlegg her.. Joda, varebil har det nok vært og derfor er nok puta skiftet. Nå er ny pute på veg nemlig!! Grunnen til at takluka er vekk har jeg også finni utav...hm.. Denne nettsida er da sikkert ikke så mangelfull allikavel den...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now