Thomas Madsen Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Det har vært litt lite aktivitet her i det siste så vi prøver igjen Østfold som har såpass mange innbyggere bør jo kunne klare å ha et lokallag i klubben. Det kommer mer info i MBTidene, kom gjerne også med tilbakemeldinger her inne. Tanken var å dra i gang mot slutten av September da dette er første gang jeg vet jeg ikke er opptatt med ting hjemme, eller borte. vh Thomas
Marevan Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 Sett gjerne en dato slik at det går an å booke tid i kalenderen Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Tor Anton Posted August 1, 2016 Posted August 1, 2016 En fin aktivitet er å cruse opp til Vålerbanen Treffet begynner lørdag 3.sept med sammenkomst på skaslien og treff på vålerbanen søndag 4.sept. For de som ikke kan komme på lørdag så er det fult mulig å ta det som en dagstur på søndag.
Thomas Madsen Posted August 2, 2016 Author Posted August 2, 2016 Sett gjerne en dato slik at det går an å booke tid i kalenderen Sent from my SM-G920F using Tapatalk Tanken på første møte er Torsdag 22 September kl 18 Det ble litt langt fram i tid da jeg har en del annet å gjøre hjemme og tenkte det kan være greit å være sikker på at jeg kan Men håper det dukker opp flere. Som sagt, fint med tilbakemelding om man kommer
Thomas Madsen Posted August 2, 2016 Author Posted August 2, 2016 En fin aktivitet er å cruse opp til Vålerbanen Treffet begynner lørdag 3.sept med sammenkomst på skaslien og treff på vålerbanen søndag 4.sept. For de som ikke kan komme på lørdag så er det fult mulig å ta det som en dagstur på søndag. Det er jeg enig i, vi kan jo uansett prøve en "førtur". Vet ikke om jeg kan men man kan jo håpe flere fra Østfold kan ta turen, var der selv i fjor og det var mye bra kjøring
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now