Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skal kjøpe 40mm senkesett. Fant Supersport på Parts&Retards og sendte di en Mail. Men det sette di hadde til min med nivå reg. var det bare 2 fjører i. Kan det stemme at så lenge det er nivå reg. Så er det bare 2 fjører?

Er det andre plasser eller fjører dere kan anbefale?

Stian

Sent from my iPhone using Tapatalk

• 2 weeks later...
Posted

Ja det var det jeg også trodde. Men det var til bil med luft bak og ikke nivåregulering. Er vel i prinsippet det samme. Men uansett trodde jeg at man måtte bytte alle fjærene visst man skal ha det godkjent. Faen ikke hørt fra den plassen på snart 14.dager.

Posted

Vet ikke, har ikke sett noen. Men nå er den første Merca jeg har. Men han på Parts&Retards mente så. Surrehuer

Posted

Gidder ikke justerbart????

Det må jo være det beste.

Da finner du enkelt den høyden du vil ha, slipper å styre med puter for å finne det du synes er finest.

Men jeg kjøper de justerbare skålene jeg.

Posted

Er nye dempere foran og bak for 3 uker siden...gidder ikke å bytte igjen tror jeg.

Tror den blir lav nok med 40mm og 1'r puter foran og bak.

Posted

Er nye dempere foran og bak for 3 uker siden...gidder ikke å bytte igjen tror jeg.

Tror den blir lav nok med 40mm og 1'r puter foran og bak.

Du missforstår. Det er ikke snakk om coilovers. Det er snakk om "justerbare fjærer" som er separate fra demperen.

Å får du et sett med dempere til f.eks 2500 så er det jo verdt å ta med dempere. Demperveien på 210 er så kort at det er uansett senking et poeng å ha kortere demper. F.eks på 124 er det samme demper på std og sportline, men på 210 er det annen demper på avantgarde som er kortere enn std.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Posted

F.eks på 124 er det samme demper på std og sportline, men på 210 er det annen demper på avantgarde som er kortere enn std.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Helt sikker på det? Jeg mener å huske at det finnes en av hver på nettbutikkene. Forskjellige delenummer på samme del bare?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Posted

ikke en senkedemper?

Det er forskjellige nummere på et par til 124 å noen kaller den ene sport,men lengden skal være den samme.

På w201 har jeg ikke funnet noen annen på sportline og std.

Har da bestilt noen nye å, bl.a.

Hvis de finnes i kortere er det jo bare dumt å kjøpe dyre bilstein sprint/B8 da.

Dumt jeg akkurat solgte en 124 sportline da, ellers kunne jeg målt.

Vet Bilstein har 2 forskjellige i sprint til w124.