CHARLIE Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Denne C230Ten står på BOS på Jessheim. Har stått en evighet, men ser jo veldig interessant ut. Er det noen her som har vært å kikket på den, eller vet noe om den?? Ble C-klassen levert med 230 uten kompressor? Er denne motoren noe å satse på? Synes bilen ser grønnlig ut på bildene, men det står at den skal være sort?! Link til annonsen på Finn; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=4538770&sid=5aa8Qt4ft493741&pos=264&tot=503&page=11
Thomas Madsen Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Jeg kan stikke innom for deg og be om full service historik hvis du vil.... Bor 5 min unna ca.. Hvis ikke bor Morten 500 meter unna nå...
CHARLIE Posted January 6, 2007 Author Posted January 6, 2007 Jeg kan stikke innom for deg og be om full service historik hvis du vil.... Bor 5 min unna ca.. Hvis ikke bor Morten 500 meter unna nå... Bukker og takker!! Hadde jo vært artig hvis du hadde giddet tatt deg et lite mys, hvis det ikke er for mye bry. Ikke nevn noe om meg da, er du grei
Thomas Madsen Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Svinger en tur innom i morgen jeg... etter att kjærringa har fått opp nye gardinstanga si
FrodeS Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Jeg kan stikke innom for deg og be om full service historik hvis du vil.... Bor 5 min unna ca.. Hvis ikke bor Morten 500 meter unna nå... Bukker og takker!! Hadde jo vært artig hvis du hadde giddet tatt deg et lite mys, hvis det ikke er for mye bry. Ikke nevn noe om meg da, er du grei Bringer navnet ditt dårlige vibber hos BOS Jessheim? Skal innom der med noen MB Tidende, samt prøve å pree litt med salgssjefen en dag til uka. Kanskje jeg også skulle spørre litt om den, så de tror bilen er kjempepopulær og all mulighet for pruting forsvinner?
CHARLIE Posted January 6, 2007 Author Posted January 6, 2007 Jeg kan stikke innom for deg og be om full service historik hvis du vil.... Bor 5 min unna ca.. Hvis ikke bor Morten 500 meter unna nå... Bukker og takker!! Hadde jo vært artig hvis du hadde giddet tatt deg et lite mys, hvis det ikke er for mye bry. Ikke nevn noe om meg da, er du grei Bringer navnet ditt dårlige vibber hos BOS Jessheim? Skal innom der med noen MB Tidende, samt prøve å pree litt med salgssjefen en dag til uka. Kanskje jeg også skulle spørre litt om den, så de tror bilen er kjempepopulær og all mulighet for pruting forsvinner? Hehe! Neida, jeg tror ikke noen har hørt om meg der nei. Men er litt dumt hvis han sier at han hører for en i Stavanger, og så tar jeg kontakt via en jeg kjenner i bransjen. Sikkert IKKE lurt at flere spør og graver for mye om bilen nei, men du kan jo kikke litt....
Trond Roald Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Denne C230Ten står på BOS på Jessheim. Har stått en evighet, men ser jo veldig interessant ut. Er det noen her som har vært å kikket på den, eller vet noe om den?? Ble C-klassen levert med 230 uten kompressor? Er denne motoren noe å satse på? Synes bilen ser grønnlig ut på bildene, men det står at den skal være sort?! Link til annonsen på Finn; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=4538770&sid=5aa8Qt4ft493741&pos=264&tot=503&page=11 den motoren er en 2,3 liter uten kompressor. har ikke hørt at det skal være noe problemer med den. det er forøvrig en perfekt motor til en sånn bil
Trond Roald Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 mulig at denne er over det du hadde tenkt å bruke! men,er sprek og billig i drift...samt lettere å selge med mer kilometer... http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8942329&sid=7au5Yzmxi252426&pos=144&tot=null
CHARLIE Posted January 6, 2007 Author Posted January 6, 2007 Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å bruke så mye mer enn 80-90.000,-. Kan strekke meg litt til for den rette bilen, men ikke 40-50 til. Jeg har sett for meg følgende bil; -Sort -Sort skinninteriør -klima -soltak -automat -Elegance utgave -helst stasjonsvogn -veldig gjerne litt større motor enn 180 -veldig gjerne med faceliften Det er også mulig at jeg bare kjøper en tilsvarende den jeg hadde hvis den er billig nok. 40-60.000,-. Da ser jeg for meg følgende; -sort -sort interiør -soltak -klima -automat -Elegance Mulig at den bilen jeg ender opp med ikke svarer helt til mine "krav", men dette er ihvertfall det jeg ser etter.
FrodeS Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Det er også mulig at jeg bare kjøper en tilsvarende den jeg hadde hvis den er billig nok. 40-60.000,-. Da ser jeg for meg følgende; Har du kvitta deg med c-børsa di, Charlie?
CHARLIE Posted January 6, 2007 Author Posted January 6, 2007 Det er også mulig at jeg bare kjøper en tilsvarende den jeg hadde hvis den er billig nok. 40-60.000,-. Da ser jeg for meg følgende; Har du kvitta deg med c-børsa di, Charlie? Sjekk C-klasse tråden min under "Medlemmenes biler"
Thomas Madsen Posted January 6, 2007 Posted January 6, 2007 Fikk desverre ikke tatt turen innom i dag, men tar det mandag etter jobb.... Skal ta en prøvetur med den også... noe spes du vil jeg skal sjekke opp ?? Skal også prøve å få med meg en utskrift av alle "servicejobber" som er gjort, og som er reg. i Mercedes systemet...
CHARLIE Posted January 7, 2007 Author Posted January 7, 2007 Fikk desverre ikke tatt turen innom i dag, men tar det mandag etter jobb.... Skal ta en prøvetur med den også... noe spes du vil jeg skal sjekke opp ?? Skal også prøve å få med meg en utskrift av alle "servicejobber" som er gjort, og som er reg. i Mercedes systemet... Bare drøy det inntil videre. Jeg har lagt inn et bud på en annen aktuell bil, og får vel vite om det blir den eller ikke imorgen tenker jeg .
MortenE Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Fikk desverre ikke tatt turen innom i dag, men tar det mandag etter jobb.... Skal ta en prøvetur med den også... noe spes du vil jeg skal sjekke opp ?? Skal også prøve å få med meg en utskrift av alle "servicejobber" som er gjort, og som er reg. i Mercedes systemet... Joa, kjørte forbi i går! Den ser veldig grønn ut! Ellers kan vi jo ta en pizza- prøvetur. Peppes har "spis så mye du vil" deal fram til 12 feb.... M.
Thomas Madsen Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Er med på pizzadeal... Bilen Var VELDIG grei, riktig nok en bunke med stensprutskader på panser, faren var smaragdsort... Skinn interiør, liten rift (nesten ikke synlig) på passasjer foran, greit bak... Har hatt skade i venstre dør bak, samt bakluke... syntes ikke ALLE service gjort på BOS.. Var en kjempeliste over ting som var gjort og byttet... Siste service tatt av BOS når de tok den imot, ny i norge 1996, b-import fra tysklan ca 1 år gml... vært 2 eiere i norge, siste hadde den fra 2000, fyr i 70 åra... Har vært inne til rustsjekk og fått fjernet den rust som var... Så ellers meget pen ut i karroseri, ikke noe synelig skader... Noen småriper histen og pisten, samt mye som var fikset på paner pga steinsprut... Motor virket veldig bra, ikke noen ulyder, taight i rattet og god å kjøre... Hadde også sånn luftpute greier på førersete... Noe mer du lurer på ?? Prisen er nå 129.000 btw.. den er satt ned 10 lapper
CHARLIE Posted January 8, 2007 Author Posted January 8, 2007 Jeg tror jeg setter meg litt på gjerdet en stund . Den C200Ten i Ski måtte ha ny fanger foran og var visst litt ymse ellers også i følge Olav, og det blir nok litt feil med den grønnfargen på den C230en. Hadde nok blitt til at jeg hadde fått den lakket, kjenner jeg meg selv rett. (Og da begynner det å bli rimelig dyrt etter hvert...) Dessuten så raser det jo inn 20-30 C-klasser til dagen på Finn, så jeg skal nok finne noe etterhvert. 8) En spesiell takk til Olav Barhaug som reiste fra Fredrikstad til Ski å sjekket opp den sorte C200Ten, og selfølgelig takk til MrOnline og Morten som har sjekket opp C230Ten.
Thomas Madsen Posted January 8, 2007 Posted January 8, 2007 Hehehe sa jo att jeg kunne svingt innom ski, kjørte forbi der igår jeg... Har foreldre som bor på Ås.. (Nabokomunen) Nå prøver jeg å få dama til å titte litt nærmere på C230T'n som sto hos BOS jessheim.. Den var nemlig i veldig god teknisk stand, samt alle servicer som var gjort fylte over 1 skjermbilde hos BOS.... det var gjort alt servicer hos BOS... Men joa, ramler jo inn en del på Finn også..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now