Jump to content

Høy km-stand

Guest decibel

Recommended Posts

Guest GammelGul
Tidligere kjørte han Mercedes' date=' men angrer ikke ett sekund på at han byttet fra tysk til amerikansk merke.[/quote']

Hallo!!!!!?? Amerikansk. Selv om gode gamle Henry bodde i Amerika så er da vel transitten skrudd sammen i Tyskland. Sist jeg så Ford-fabrikken lå den i Køln. :evil:

Guest Geggi

Merket er vel amerikansk selv om fabrikken er i Tyskland....

Vito ble (blir?) jo laget i Spania, men er jo tysk merke.....

Guest Espen

Akkurat der er jeg litt enig med Gammelgul. Har alltid delt Ford inn i hhv tysk og amerikansk Ford. Det er jo to vidt forskjellige bilverdener med tanke på modeller, utseende osv.

Hehe, artig hvordan tråder utvikler seg. Er enig med Geggi. Ford er amerikansk. En avdeling i Europa som produserer biler for Europa og en i Amerika som produserer for Amerika. Toyota har et kjempeannlegg i Europa. Tviler på at jeg får med meg noen på at Toyota er Engelsk bare fordi Avensis og Corolla produseres der.

Guest Eivind Soltvedt

Toyota har jo ett kjempeanlegg i tyrkia som produserer europeiske biler også! Sånn som alle Yaris'ene og noen av de andre..

Guest Espen

Toyota er en Toyota, det går en rød tråd gjennom det hele med felles instrumentering, knapper, setedesign osv. I allefall inntil til det siste har jo ikke amerikanske og tyske Forder hatt noe særlig til felles utover emblemet...

Guest Geggi

Ford bilmerket er jo amerikansk uansett, selv om jeg forstår godt hva du mener. Hadde det vært hevdet at bilen (Transit) var amerikansk så er saken en annen. Å hvor jeg elsker å kverulere :lol: