Guest decibel Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 fant denne til salgs..førstegangsreg i 2000, gått 873.301 km. Helt sant! nesten 200000 i året det... Så det er ikke bare Benzer som ruller evig!! http://www.crifo.no/salg/privatbil/pr_detaljer.asp?saksnummer=20050182 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Så er vel dette noe av det beste du får med "made in the USA" i vognkortet?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Se på denne da:http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article193457.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Tidligere kjørte han Mercedes' date=' men angrer ikke ett sekund på at han byttet fra tysk til amerikansk merke.[/quote']Hallo!!!!!?? Amerikansk. Selv om gode gamle Henry bodde i Amerika så er da vel transitten skrudd sammen i Tyskland. Sist jeg så Ford-fabrikken lå den i Køln. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Merket er vel amerikansk selv om fabrikken er i Tyskland....Vito ble (blir?) jo laget i Spania, men er jo tysk merke..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Akkurat der er jeg litt enig med Gammelgul. Har alltid delt Ford inn i hhv tysk og amerikansk Ford. Det er jo to vidt forskjellige bilverdener med tanke på modeller, utseende osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Hehe, artig hvordan tråder utvikler seg. Er enig med Geggi. Ford er amerikansk. En avdeling i Europa som produserer biler for Europa og en i Amerika som produserer for Amerika. Toyota har et kjempeannlegg i Europa. Tviler på at jeg får med meg noen på at Toyota er Engelsk bare fordi Avensis og Corolla produseres der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Toyota har jo ett kjempeanlegg i tyrkia som produserer europeiske biler også! Sånn som alle Yaris'ene og noen av de andre.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Toyota er en Toyota, det går en rød tråd gjennom det hele med felles instrumentering, knapper, setedesign osv. I allefall inntil til det siste har jo ikke amerikanske og tyske Forder hatt noe særlig til felles utover emblemet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Ford bilmerket er jo amerikansk uansett, selv om jeg forstår godt hva du mener. Hadde det vært hevdet at bilen (Transit) var amerikansk så er saken en annen. Å hvor jeg elsker å kverulere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts