Hatlebakk Posted July 26, 2016 Posted July 26, 2016 Var ute å kjørte litt bil idag, og hørte at jeg hadde fått en klunkelyd som trolig kommer fra bakstillinga. Lyden er slik at du hører et klunk ved "kraftig" nedbremsing, og et nytt klunk ved pådrag. Er fortiden på ferie med vogn, så får kanskje ikke gjort så mye med det nå, men hadde vært greit å vist hvor lyden ev. kan komme fra. Noen forslag ? Quote
marvoc Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 jeg vil vel tro at hardyskiva må/bør byttes kjøp via ebay kost 1/10 del av hva det koster her hehe Quote
modzona Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 jeg vil vel tro at hardyskiva må/bør byttes kjøp via ebay kost 1/10 del av hva det koster her hehe Hvis det er av merket URO så er det bare å kjøpe 10stk med en gang slik at du får kjørt litt med bilen før du må ut å handle ny forsyning. God beskrivelse av URO Unreliable Reproduction Offering Quote
Recommended Posts