Jump to content

Recommended Posts

• Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Jeg trodde prisene var identiske med fjoråret?

Høres riktig ut slik jeg husker det.

Siden i fjor har det blitt mva på overnatting, allikevel har vi fått samme priser hos Pers  :D

650,- virker kanskje mye, men husk at bare middagen koster 475,- . I tillegg skal det kjøpes premier og diverse annet som koster penger.

Posted

Jeg trodde prisene var identiske med fjoråret?

Høres riktig ut slik jeg husker det.

Siden i fjor har det blitt mva på overnatting, allikevel har vi fått samme priser hos Pers  :D

650,- virker kanskje mye, men husk at bare middagen koster 475,- . I tillegg skal det kjøpes premier og diverse annet som koster penger.

:lol: :lol: Lurer fælt på hva "permier" er jeg?? :lol: :lol: (kunne ikke dy meg Frode :P )

Posted

:lol: :lol: Lurer fælt på hva "permier" er jeg?? :lol: :lol: (kunne ikke dy meg Frode :P )

Nå må du lære deg å lese, Jørn!!

Noen ganger er det deilig å være moderator :-)

Posted

Da har jeg sendt påmelding, får jeg det billigere hvis kun middag og ikke utstilling ??

Bilen min er jo ikke akkurat noe å stille ut, kan hende jeg vasker den, men neppe polerer...  Den skal jo til lakering 1 mnd etter landstreffet..

Posted

Den skal jo til lakering 1 mnd etter landstreffet..

Hmmm...! Dårlig planlegging!! Hvorfor ikke lakkere den 1 mnd FØR landstreffet...?  8)

Posted

650,- er jo overkommelig det ;-)

men ledsager koster 400, da taper dere 75 kroner fra middagen siden den koster 475?  :-k

blir denne middags kostnaden lagt frem på årsmøtet? alltid lurt på hva som koster så mye ;-)

Posted

men ledsager koster 400, da taper dere 75 kroner fra middagen siden den koster 475?  :-k

blir denne middags kostnaden lagt frem på årsmøtet? alltid lurt på hva som koster så mye ;-)

Av en eller annen grunn tar hotellet bare 375,- for middag til ledsager. Kanskje vi skulle melde oss på som ledsagere alle sammen?

475,- (/375,-) for middag, kjøp av pokaler til premiering osv blir fort mye penger. I fjor tror jeg selve treffet gikk litt i underskudd.

Posted

Det er en stor buffet, lokalleie, eget personale osv osv. Det blir penger av slikt.

Posted

Ærlig talt! Er disse kronestykkene noe å krangle om? :shock: Dette er et stort og omfattende treff der veldig mange gjør veldig mye for å få alt til å klaffe. Om treffet koster 650 eller 850 spiller vel ingen rolle?? Hvis noen har så dårlig råd at de ikke kan komme, så får de heller begynne å spare noen tiere i måneden til neste år. 

Posted

Ærlig talt! Er disse kronestykkene noe å krangle om? :shock: Dette er et stort og omfattende treff der veldig mange gjør veldig mye for å få alt til å klaffe. Om treffet koster 650 eller 850 spiller vel ingen rolle?? Hvis noen har så dårlig råd at de ikke kan komme, så får de heller begynne å spare noen tiere i måneden til neste år. 

:D Morn du

:D Endelig en som har skjønt det.

:D Max R

Posted

Ikke alle har ræva full av penger.... Med 50% stilling og en samboer som er student så er ikke akkurat penger me har nok av..

Uansett så er det ikke summen me tenker på..,men at middagen faktisk koster så mye..

Posted

Skivebom Charlie. Det må være mulig å spørre om hva pengene går til uten å begynne å sette spørsmål ved ens økonomi. Som LadyBenz_ så fint sier det; ikke alle som har ræva full av penger!

Posted

Til info så tar MBKN kr 1000,- for omtrent det samme(sterneløpet), og prisene for oss på Gol er de samme som ifjor....... :lol:

Posted

hyggelig å høre at du driter penger, men i min verden så må man jobbe får å få penger, når man ser at det vil koste 1050kr for meg å kona å delta på treffet + overnatting og og mat hele helga samt drivstoff for å komme seg til treffet, så merker iværtfall jeg det på lommeboka, blir fort 4-5000kr for hele helga, når man er eneforsørger av en familie, har hus og er avhengig av å ha 2 biler så er det mye penger å blåse en helg,

Posted

hyggelig å høre at du driter penger, men i min verden så må man jobbe får å få penger, når man ser at det vil koste 1050kr for meg å kona å delta på treffet + overnatting og og mat hele helga samt drivstoff for å komme seg til treffet, så merker iværtfall jeg det på lommeboka, blir fort 4-5000kr for hele helga, når man er eneforsørger av en familie, har hus og er avhengig av å ha 2 biler så er det mye penger å blåse en helg,

Ehhhh......... vi snakket om treffavgiften som er 650,-. Ikke hvor mye hele helgen koster.

Jeg driter heller ikke penger, og er en helt vanlig arbeider som jobber og sliter for hver eneste forbanna krone. Og det har jeg ALLTID gjort. Men hvis man ikke har råd til 650,- kroner i treffavgift en gang i året, så synes jeg kanskje at man bare lar være å komme. (En kinobillett koster til sammenligning rundt 200,- pr person!! :shock:)

Mitt innlegg var absolutt ikke ment å være kritikk til noen personlig, men var ment rent generelt at folk vil ha alt men ikke betale for noe.  Her er det masse folk som jobber og står på i ukevis på dugnad, kjøper inn premier og organiserer hele helgen for oss andre, og så begynner alltid noen å klage på at alt er så dyrt! Tenk heller på hva dere får igjen!

Hvis noen tok "kritikken" personlig, så vil jeg selfølgelig beklage dette og si unnskyld!!

Posted

Ehh..,Charlie: hvordan får du en kino billett til å bli 200 kr....??  :shock:

Har du så mye penger at du betaler 200 å sier bare behold resten..?  :P

Koster det ikke det da?? :oops: Jeg har ikke hatt råd til å gå på kino på mange mange år!!  :?. Men svogeren min fortalte nylig at han hadde betalt rundt det for en kinobillett. Syntes jo også at dette hørtes litt galt ut, men hva koster en billett da?

Posted

Jeg var på kino i romjula, da kostet en billett 90 kroner. Eragon var ikke verdt 90 kroner (men så er sikkert jeg litt påvirket siden jeg akkurat har lest boka..)

Posted

Jeg vil ikke gjøre noen sure eller irriterte altså.. Jeg veit at det er noen som bruker en del tid på å få dette arrangementet til å fungere hvert år... Men man må jo få lov til å stille spørsmål om hva som koster så mye.. Skjønner jo at premiering osv koster penger.. Men synes middagen er litt i overkant på pris.. Man kan jo spise ute på en fin restaurant med drikke til en del mindre enn den summen som vi betaler på Gol.. Betale for utstilling av bil er jo en grei pris pga pokaler osv...

Så det eneste jeg reagerer på er prisen på middag.. Som jeg skrev før å så har jeg en 50% stilling og da er 400kr på ett måltid mye  :P

Ellers vil jeg si at både George og jeg prøver det me kan for å komme til Gol..  :D

Posted

Først kommer George med dette innlegget:

Også klarer Charlie og lire av seg dette:

Hva er det jeg ikke har skjønt? Hvor er krangelen? Det må da for f... være lov til å stille styret et spørsmål uten at det blir karakterisert som "krangel"? Beklager Charlie, men det der synes jeg var et svært lite gjennomtenkt innlegg. Har hatt noen jeg også, så det vet jeg litt om  :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...