gr8pics Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Når jeg drar knappen opp til andre klikket for autolukking av vinduet, går det opp og så ned igjen, hvorfor? Funker normalt ellers. Har prøvd en variant av sync, hold knappen til det lukkes, og så et par sekunder til, men det er kanskje en annen prosedyre på min S211 07? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
carlsson w211 Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 sync er vel bare å åpne å holde den i åpen posisjon noen sec, så i lukket posisjon, el noe i dn duren men kan jo være at den føler at det er for mye motstand, og da skal den gå tilbake i åpen posisjon. hadde noe tilsvarende på min bil, ei bakdør. da var kablen hoppet av i trinsa og desverre begynt å fliset opp. tok av vindusheisen målte lengda på kabelen. satt den oppflisa kablen på plass, fikk et lokalt verksted til å lage en ny kabel (de tok det når de hadde tid, betalte 100kr). for å så ta av vindusheisen igjen og skifta kablen. Quote
Marevan Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Prøv igjen å synce. Det tar noen forsøk i blant på å få det til. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
gr8pics Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 Har prøvd ti ganger nå i alle mulige kombinasjoner, men det er bare på auto at den går ned igjen, men det kan kanskje ha noe med at bryteren på bakdøra ikke virker, kun fra førersiden Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Marevan Posted July 26, 2016 Posted July 26, 2016 Min var umulig å synce, hektisk til den plutselig var i orden. Tok vel omtrent en måned. Prøvde innimellom bare. Men alle knapper var i orden. Vs eller hs du sliter med? Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Recommended Posts