Kenneth Sivertsen Posted July 24, 2016 Posted July 24, 2016 Noen som sitter på en infrarød nøkkel til 124/202 som de ikke trenger? Trenger stort sett bare skallet da innmaten ikke vil fungere uansett. Prøvde med en sak fra ebay, men den rydde istykker etter en dag Quote
Zneb Posted July 24, 2016 Posted July 24, 2016 Har to stk liggende jeg Har tenningslås og dørlås passasjersiden som passer nøkkelen også om det skulle være av interesse. Quote
Kenneth Sivertsen Posted July 24, 2016 Author Posted July 24, 2016 Har to stk liggende jeg Har tenningslås og dørlås passasjersiden som passer nøkkelen også om det skulle være av interesse. Hva skal du ha for dette da? Er det mulig å få programert nøkkel el kan dette kun gjøres hos mercedes? Quote
Zneb Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Tja, 400,- for alt sammen burde vel være en grei pris? Ang programmering så er jeg usikker på hvordan det gjøres... Quote
Kenneth Sivertsen Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 Tja, 400,- for alt sammen burde vel være en grei pris? Ang programmering så er jeg usikker på hvordan det gjøres... Send meg en pm så tar vi det derfra:) Quote
Tor Anton Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 da jeg sjekket dette så kan det kun programmeres nye nøkler, gamle går det ikke med. Jeg har prøvd å dele noen eldre nøkler uten å få det til. De er etter det jeg har lest forseglet med lim. Quote
Marevan Posted July 25, 2016 Posted July 25, 2016 Det er helt greit å dele de nøklene. Har gjort det med tre sett. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Recommended Posts