1983 Posted July 21, 2016 Posted July 21, 2016 Jeg skal bytte opphengskule bak på min S211, er det mulig å tømme belgene bak uten å bruke diagnose? Quote
Guest Dan-n.aasum Posted August 2, 2016 Posted August 2, 2016 Du kan eventuelt starte opp bilen med slange fra kompressor ute... Eventuelt ta av slangen fra fordelingsventil bak. Mvh Dan-Nicklas Quote
FrodeS Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Jeg lurer på om ikke star nekter deg å tømme under 3 bar? Mener jeg fikk det problemet en gang jeg prøvde. Jeg mener jeg har lest -en-gang- at man kan stikke noe inn røret der luftslangen normalt sitter, for å åpne ventilen manuelt, og slippe ut trykket. Det har jeg ikke prøvd selv, og vet ikke om fungerer, eller er lurt. Quote
Guest Dan-n.aasum Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Æ hadde luft lekkasje bak på min, hoved slangen fra kompressor, krabba under og holdt for, bilen løfta sæ, Men da æ skulle finne den ville ikke bilen gjør noe med lufta siden det va luft i belgene, løsninga mi ble å skru ut slangen fra fordelingsventilen, å starte bilen, ble rimelig fort fritt for luft, samtidig som æ fikk lokalisert problemet, kjøpte en 4mm pushfit kobling fra pnumatichs å siden har alt fungert som en drøm dær bak, vil tru det er enkleste løsning?... Rett meg gjerne om jeg tar feil altså, men hos meg fungerte det veldig bra Quote
Eirik Tømmerås Posted August 3, 2016 Posted August 3, 2016 Jeg skal bytte opphengskule bak på min S211, er det mulig å tømme belgene bak uten å bruke diagnose? Opphengskule bak??? Quote
1983 Posted August 31, 2016 Author Posted August 31, 2016 Opphengskule er det kanskje ikke. Bærekule/kuleforing? Det sitter i alle fall en bærekule (eller et annet navn), for å bytte denne må i alle fall belgene tømmes, broen bak må ned, splittes og bærekule byttes Quote
Recommended Posts