Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Guest Dan-n.aasum
Posted

Du kan eventuelt starte opp bilen med slange fra kompressor ute...

Eventuelt ta av slangen fra fordelingsventil bak.

Mvh Dan-Nicklas

Posted

Jeg lurer på om ikke star nekter deg å tømme under 3 bar? Mener jeg fikk det problemet en gang jeg prøvde.

Jeg mener jeg har lest -en-gang- at man kan stikke noe inn røret der luftslangen normalt sitter, for å åpne ventilen manuelt, og slippe ut trykket. Det har jeg ikke prøvd selv, og vet ikke om fungerer, eller er lurt.

Guest Dan-n.aasum
Posted

Æ hadde luft lekkasje bak på min, hoved slangen fra kompressor, krabba under og holdt for, bilen løfta sæ, Men da æ skulle finne den ville ikke bilen gjør noe med lufta siden det va luft i belgene, løsninga mi ble å skru ut slangen fra fordelingsventilen, å starte bilen, ble rimelig fort fritt for luft, samtidig som æ fikk lokalisert problemet, kjøpte en 4mm pushfit kobling fra pnumatichs å siden har alt fungert som en drøm dær bak, vil tru det er enkleste løsning?... Rett meg gjerne om jeg tar feil altså, men hos meg fungerte det veldig bra :)

• 4 weeks later...
Posted

Opphengskule er det kanskje ikke. Bærekule/kuleforing?

Det sitter i alle fall en bærekule (eller et annet navn), for å bytte denne må i alle fall belgene tømmes, broen bak må ned, splittes og bærekule byttes