Guest Helge Berget Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Har vært rundt å hørt hva det vil koste å bytte ventilløftere på min 300E-24 90 mod. Dette ligger rundt 3000 på ikke merkeverksted. Er dette en grei pris? Vet selv ikke hvor mye jobb det er. Mekanikeren hos Mekonomen mente imidlertid at jeg måtte bytte vippearmene også. Stemmer det?
Alexander Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Du trenger ikke bytte vippearmer så sant de ikke er slitt så vidt jeg vet. Å bytte selve løfteren har jeg aldri gjort selv, men jeg har sett det bli gjort og jeg syntes det så ut som en grei jobb å gjøre selv. Frode har vel gjort dette på sin 300-24 så han vet mer.
Trond Roald Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Har vært rundt å hørt hva det vil koste å bytte ventilløftere på min 300E-24 90 mod. Dette ligger rundt 3000 på ikke merkeverksted. Er dette en grei pris? Vet selv ikke hvor mye jobb det er. Mekanikeren hos Mekonomen mente imidlertid at jeg måtte bytte vippearmene også. Stemmer det? har 24 ventileren vippearmer?går ikke kammene rett på løfterene? har aldri åpnet en slik motor!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now