Jump to content

Fanger

Guest Mr.SQ

Recommended Posts

Guest Espen
Jeg har en brukt AMG bakfanger til S124 (Dvs. t-modell) som trenger litt reperasjon før den er fullt reparerbar til salg.

Reparere sånn at den kan repareres? :lol:

Huff... Jeg merker jeg er litt sliten ja. Jentungen er stort sett veldig rolig om natten, men hun lagde et helvetes rabalder klokka 0315 i natt. Det er vel bare sånn det er med nyfødte...

Var for sikkerhets skyld oppe tidlig i dag for å være på AutoStern Classic Weekend. (Bilder kommer så fort webshots bestemmer seg for at jeg får lov til å uploade de!) Dessverre hadde AutoStern solgt CL 65 AMGen de hadde inne. Norges dyreste bruktbil! Hele bruktbilavdelinga hadde visst ristet når den sto og gikk på tomgang. :mrgreen:

Guest Mr.SQ
Denne fangeren koster noe over 10 000' date='- hos BOS...

Jeg har en brukt AMG bakfanger til S124 (Dvs. t-modell) som trenger litt reperasjon før den er fullt reparerbar til salg.[/quote']

Huff 10.000,- blir litt i overkant, skal tross alt koste på den bilen en god del.

Har du bilde av den AMG fangeren du har, og eventuell pris?

mvh

Glenn

Guest Mr.SQ

Om ikke den er alt for vanskelig å reparere, så tar jeg den. Har litt erfaring med glassfiberstøping i bilstereo sammsnheng, så den kan sikkert fikses.

mvh

Glenn

Guest 040573bl

Hei!

Et firma som heter TSI Tuning selger slike fangere til 5500,jeg har kjøpt den,veldig pen,men tynn glassfiber gjør at den er veldig skjør!!