Mamo Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Har kjøpt en E klasse 2000 mod stasjonsvogn. Et tåkelys nede i støtfangeren var knust, og jeg har nå skiftet dette. Men jeg skjønner ikke hvordan man tenner det. Har prøvd alle knappene på dashbordet uten å lykkes. Bilen er tyskimportert og instrukssjonsboka er på tysk så det er lite hjelp å hente der, tyskkunnskapene mine er ikke de beste. Håper noen kan gi meg et hint😀 Quote
Fredrik D. Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Vri lysbryteren over i park eller kjørelys og dra så bryteren et hakk ut for å tenne tåkelys foran og enda et hakk for å tenne tåkelyset bak Quote
KennethJ Posted July 13, 2016 Posted July 13, 2016 Vri lysbryteren over i park eller kjørelys og dra så bryteren et hakk ut for å tenne tåkelys foran og enda et hakk for å tenne tåkelyset bak Og husk at å ha den i annen posisjon enn park da medfører ulovlig kjøring siden man aldri kan ha mer enn 2 kjørelyskilder tent samtidig på lovlig vis. Quote
Recommended Posts