Guest Rudi Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Som topic sier... har en 90mod 230te, automat, uten cruisekontroll. Vil ha det og lurer da på hvilke deler som trengs og og vanskelioghetsgrad + litt generell info om operasjonen om noen har gjort det før eller har greie på dette... På forhånd takk
Alexander Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Du trenger hastighetsgiver som skal sitte bak på speedometeret, kontrollenhet, servo (som er den delen som gir gass), stag som går fra servoen til gassen, selve kontrollspaken og ledningsnettet. Mulig at du må bytte en plastdetalj ved rattet for at kontrollspaken skal få plass, dette var dog ikke nødvendig på 123en min. Så sant du ikke har ASR da, da trenger du bare kontrollspaken. Dette er en oppgradering som absolutt er verdt pengene i mine øyne!
Frank O Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Så sant du ikke har ASR da, da trenger du bare kontrollspaken. Asr blei vel ikkje levert på 4 syl motorer?
Alexander Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Asr blei vel ikkje levert på 4 syl motorer? Det er helt riktig, jeg tok det med i tilfelle noen som har ASR skulle lese dette.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now