Kraken Posted July 10, 2016 Posted July 10, 2016 Etter litt søking på forum leser jeg SRS varsellampe kan være forårsaket av bla. dårlig kontakt mellom ledninger under passasjersetet. Derfor sjekket jeg og fant dette. Jeg går utifra at disse burde vært på sin plass her: Slik ser det hele ut. Jeg lurer på om dette kan ha noe med SRS feilmelding og varsellampe å gjøre? Skjønner egentlig ikke hvordan det er skjedd, ser ut som de er kuttet rett av. Mister jeg lampe ved å få koblet de tilbake igjen eller må det resettes noe? På forhånd takk for svar. Quote
Sven Håkon Posted July 10, 2016 Posted July 10, 2016 Såvidt jeg vet er det de gule pluggene som er relatert til SRS-systemet. Ledningene med brudd hos deg ser ut som strømkabler.. Quote
Marevan Posted July 10, 2016 Posted July 10, 2016 Må resette. Men det er gjort på 5min. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
lowman Posted July 10, 2016 Posted July 10, 2016 ledningene med brudd i er ledningene til varmen i setene. SRS er alltid gule stikk somregel. Du må nesten få lest av feilkoder...det er ofte overgangsmotstand i disse SRS stikkene under sete...og løsning er enten å kjøpe nye orginale stikk..(VISS det er sittegjenkjenningsmatta som er problemet)...eller å lodde disse sammen så det ikke er stikk her Husk å ta av batteri når du holder på med SRS. Du må også inn og slette feilkoder for å få bort SRS lys etter reparasjon. Quote
Recommended Posts