Olav Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Jeg kjøpte meg en ML i dag, og lurer litt på ang. Comanden i den. Telefon: Hvor putter jeg inn SIM-kort for telefon? Tilkoblinger: Er det mulig å koble til f.eks en ipod for å spille musikk? Navigasjon: Det fulgte med en CD til nvaigasjonen, men jeg får feilmelding ingen navi CD Quote
Olav Posted August 6, 2016 Author Posted August 6, 2016 Såvidt jeg har funnet ut er det ikke noen telefonmodul på denne. Da ville det vært en løs telefon tilkoblet på en konsoll. Stemmer det? Den leser ikke Navi-plater. Har prøvd flere uten hell. Da er det altså kun FM-radioen som er brukendes, og vi vet jo hvor lenge den moroa varer. Det betyr at jeg bør se meg om etter en annen hovedenhet. Men da kommer utfordring nr 2. Jeg har Bose, hva skjer med den når jeg setter inn et Pioner-anlegg eller lignende? Vurderer en slik en: https://bilradiospes.no/produkter/bilstereo/spillere-dab-radio/2-din/sph-da120 Noen med erfaring? Quote
pulver Posted August 6, 2016 Posted August 6, 2016 Om du ikke har funnet en tlfmodul i din bil så langt,så kan det stemme at du ikke har dette . Når d kommer til din NAVI-CD,så kan du prøve å polere den med vanlig bilpolish. Ikke rubbing,men polering. Jeg gjordet det med min,å den funka etterpå. Vet du foresten hva den Comanden du har heter eller typebetengnelse? Jeg har maken skjønner du,men vet ikke hva den kalles/heter. Det andre du undre på,får noen med mer kompetanse på feltet svare deg på. Men har du ikke CD-veksler bak i bilen din? Quote
KennethJ Posted August 7, 2016 Posted August 7, 2016 Når det gjelder navi-plate er det sikkert flere enn meg som har kopiert opp så man får et fungerende eksemplar. Det kan kopieres opp på en hvilken som helst PC med dvd-brenner og riktig plate å brenne på. Quote
Recommended Posts