Are Posted July 4, 2016 Posted July 4, 2016 Begynner å undre her. I går kranglet låsene på bilen, på kvelden funket alt fint. Ny dag og samme skjer. Og så funker det senere. Byttet batteri på nøkkel uten at det gjorde noe forskjell. Aircon fungerer ikke, alle visere vibrerer når jeg kutter tenninga. Nå har plutselig ene vinduet stoppet. Servoen føles som den går av og på.. Mistenker elfeil et sted, noen tips her? Quote
Are Posted July 4, 2016 Author Posted July 4, 2016 Elsetet på førersiden og kupelysved åpen dør har også gitt seg. Stereoen har begynt å øke volumet når jeg rygger. Veldig mye rart nå... Alle ryggesensorene bak er også gåene. Kan det være skader på ledningsnett noe sted? Får man noe fornuftig ut av å lese feilkoder om det er tilfelle? Quote
tommern57 Posted July 5, 2016 Posted July 5, 2016 Det første er å lese av spenningen framme på førersia ved bremseservoen mens motor går. Når du har gjort det, sjekker du spenning direkte på batteriet. Quote
Are Posted July 6, 2016 Author Posted July 6, 2016 Det skal jeg gjøre umiddelbart etter ferien. Quote
lowman Posted July 12, 2016 Posted July 12, 2016 en anne ting du også bør sjekke..er om du har vannlekkasje i gulvet.sjekk både høyre og venstre fotbrønn foran. Ikke usannsynlig at du har muligens en liten gremlin der Quote
Are Posted July 19, 2016 Author Posted July 19, 2016 Takk for tips. Skal sjekke når jeg kommer meg inn i bilen, i dag morges igjen var det umulig å få den låst opp. Dog har den stått i garasje i noen uker så skulle ikke tro det var mye basseng der.. Tror egentlig at jeg skal bite i det sure eple og kjøre bilen opp tli Bergs om jeg får den åpnet døra igjen og la de kikke på den. Quote
Recommended Posts