Morten Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Skal montere Eibach fjærer og Koni dempere på CLK'en min. Noen som vet hvor jeg kan få installert dette rimelig.
TEH Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Fortell hvor du bor! Vet om en flink mekaniker i Vestre Jakobselv
Trond Roald Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Fortell hvor du bor! Vet om en flink mekaniker i Vestre Jakobselv og jeg gjør det billig vis dere kommer helt fra oslo :D greit å vite hvor du bor!!
Alexander Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Av verksteder så kan jeg anbefalle Bertram Bil i Grenseveien (vanlige verkstedpriser) i Oslo og AutoKvikk på Alnabru (hvor vi har rabattavtale). Det er også flere bra verksteder i Oslo, men disse kjenner jeg ikke. Eventuelt kan du gjøre jobben selv og levere bilen til Forstillingsspesialisten i Persveien i Oslo.
TEH Posted January 4, 2007 Posted January 4, 2007 Å bytte demperne er kjempelett. Skru av og skru på. Til fjærene trenger du spesialverktøy. Det leier Autotrio ut og lokallag Oslo har vel også noen de låner/leier ut til medlemmer. Det er til fjærene foran, bak må du slippe ned bærebrua osv. Jeg bytta demperne selv og lot Løren Autoservice i Oslo ta fjærene. Husker ikke hva jeg betalte, men tok det sammen med service og eu-kontroll.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now