ErikAak Posted June 28, 2016 Posted June 28, 2016 Som tittelen beskriver så sluttet vindusviskeren bak å fungere etter en kort periode hvor den "hakket" på vei frem og tilbake. Får samtidig feilmelding på venstre skiltlys bak, selv om det lyser (er uoriginale LED-skiltlys....men har ikke fått feilmelding tidligere). Har åpnet opp vindusviskermekanismen en gang for å se, men turte ikke å gjøre noe. Alt såg greit ut rent visuelt. Tanker på hva jeg skal sjekke videre? Quote
jan1 Posted June 28, 2016 Posted June 28, 2016 hei det er nok ingen sammenheng med lys og visker . hvis ikke det er no jord feil på luka. hadde også feil på skiltlys . med uorginal pære.feilen kom plutselig selv om lyset fungerte. byttet pære og prob løst. vet du om visker går tungt i lager/fest? mye dritt som fyker opp bak en bil. og metallet i visker feste har en tendens til å korrodere . Quote
ErikAak Posted June 28, 2016 Author Posted June 28, 2016 hei det er nok ingen sammenheng med lys og visker . hvis ikke det er no jord feil på luka. hadde også feil på skiltlys . med uorginal pære.feilen kom plutselig selv om lyset fungerte. byttet pære og prob løst. vet du om visker går tungt i lager/fest? mye dritt som fyker opp bak en bil. og metallet i visker feste har en tendens til å korrodere . Ok, slik å forstå! Så lenge pære fungerer får jeg heller leve med feilmeldingen. Virket som visker gikk tungt den siste måneden, ja. Skal se om jeg får sett hvordan festet ser ut en dag. Takk for tips! Quote
jan1 Posted June 28, 2016 Posted June 28, 2016 feilmelding kan faktisk forsvinne . vert bortti det også Quote
lowman Posted July 11, 2016 Posted July 11, 2016 hei det er nok ingen sammenheng med lys og visker . hvis ikke det er no jord feil på luka. Det er ikke riktig. LEdningsnette i gjennomføringa til bakluka kan bli slitt av..det kan også komme irr i kontakter til både låsekasse og bryter..og visker...og skiltlys som gjør at alt dette her kan slutte å virke . Har vert borti dette her ørten ganger Quote
Recommended Posts